8 شهریور 1395
شماره خبر: 169293

تسلیم اظهار نامه مالیاتی در شهرستان فردیس 15 درصد افزایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

رئیس امور مالیاتی شهرستان فردیس گفت: امسال همکاری بیشتر اصناف با اداره امورمالیاتی میزان تسلیم اظهارنامه مالیاتی در بخش مشاغل و مستغلات این شهرستان را 15 درصد افزایش داد.
عادل نوفر افزود: همکاری های خوب اصناف،اتحادیه های صنفی،اتاق اصناف، مناطق 3 و 10 شهرداری کرج و فرمانداری فردیس دست به دست هم دادند تا بتوانیم این فرهنگ سازی را در شهرستان نهادینه کنیم.
وی در خصوص وضعیت اظهار کنندگان مالیاتی در فردیس گفت: با شهرستان شدن فردیس، تشکیل اتحادیه ها و اتاق اصناف و هماهنگی و همیاری آنها در اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در خصوص تسلیم اظهارنامه مالیاتی، در آمار سالیانه با افزایش تسلیم اظهارنامه مالیاتی مواجه بوده ایم. وی ادامه داد: در عملکرد سال 91، حدود 8 هزارو500 اظهار نامه، سال 92 تعداد 9 هزارو500 اظهارنامه و سال 94 بیش از 11 هزار اظهارنامه مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی دریافت کردیم که البته تعداد پرونده های مالیاتی بسیار بیشتر از این تعداد است. وی افزود: روند روبه رشد تسلیم اظهارنامه نشان از عملکرد خوب اداره مالیات، اطلاع رسانی مناسب و تمکین مردم از قانون دارد. این مسئول اظهار داشت: برنامه ریزی ویژه ای برای جذب بیشتر اظهار کنندگان مالیاتی در سال آتی خواهیم داشت و با واحدیابی گسترده در سطح شهرستان از طریق بازرسی واحدها و همچنین دریافت آمار آنها از ادارات روند بهتری در رشد جمعیت اظهارکنندگان مالیاتی شهرستان فردیس خواهیم داشت. رئیس امور مالیاتی شهرستان فردیس گفت: امیدوارم در سال های آینده این همکاری که در شهرستان فردیس وجود دارد رشد قابل توجهی در تسلیم اظهارنامه مالیاتی را شاهد باشیم. نوفر افزود: کارکنان اداره امور مالیاتی فردیس در ساعات کاری خود آماده دریافت اظهارنامه و ارائه خدمات برای مودیان مالیاتی هستند. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود