9 شهریور 1395
شماره خبر: 169322

دولت تدبیر و امید برای جذب سرمایه خارجی در البرز گره گشایی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

دولت تدبیر و امید برای جذب سرمایه خارجی در البرز گره گشایی کرد


مدیرکل اقتصاد ودارایی استان البرز با اشاره به دستاوردهای خوب برجام برای کشور،گفت: دولت تدبیر و امید با تلاش مستمر خود برای جذب سرمایه در کشوربه ویژه استان البرز گره گشایی کرد.
ابوالفضل فلاح در نشست شورای اداری استان البرز افزود:طبق آخرین آمار، حجم سرمایه گذاری خارجی از سال گذشته تاکنون در این استان به 402 میلیون دلاررسیده است. وی اظهار داشت: درسال 94 بیشترین جذب سرمایه گذاری خارجی را با 376 میلیون دلار داشتیم که این آمار در سال 92 صفر بود. وی ادامه داد:16 شرکت خارجی از کشورهای مختلف از جمله آلمان، چین و امارات متحده برای سرمایه گذاری به البرز آمدند و در حوزه های مختلف صنعت، گردشگری، داروسازی و انرژی سرمایه گذاری کردند. فلاح گفت: با جذب سرمایه های خارجی تاکنون برای یک هزار و 329 نفر در البرز شغل ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: سرمایه گذاری خارجی با توجه به منویات مقام معظم رهبری با محور ورود تکنولوژی، بازار صادارات و سرمایه گذاری مستقیم انجام می شود. این مسئول از ایجاد پایگاه مرکز خدمات سرمایه گداری خارجی ،استفاده از سامانه های پنج گانه ارائه خدمات الکترونیکی ،سامانه رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران به عنوان اقدامات ویژه برای تحقق هرچه بهتر سرمایه گذاری خارجی دراین استان یاد کرد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود