5 شهریور 1396
شماره خبر: 183069

تصویب تسهیلات مورد درخواست ۲۱ نفر از متقاضیان بخش کشاورزی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تصویب تسهیلات مورد درخواست ۲۱ نفر از متقاضیان بخش کشاورزی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: تسهیلات مورد درخواست ۲۱ نفر از متقاضیان بخش کشاورزی در یکصد چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شد.
مسعود کریمی گفت: در یکصد و چهل هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست کامکار معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز و جمعی از مدیران کل استان تشکیل شد ، علاوه بر بررسی و حل مشکلات مربوط به هفت واحد صنعتی و کشاورزی ، پرونده تسهیلاتی تعداد ۲۵ نفر از متقاضیان تسهیلات بخش کشاورزی از محل اقتصاد مقاومتی مطرح گردید که با تقاضای ۲۱ نفر موافقت به عمل آمد .
وی افزود: در مجموع در این جلسه ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار در این خصوص مصوب شد که عمدتاً این تسهیلات در بخش‌های مختلف تولیدات دامی و گیاهی است. لازم به ذکر است در سال جاری در سامانه بهین یاب، بخش کشاورزی به طور مستقل از بخش صنعت بوده و تولیدکنندگان بخش‌های مختلف کشاورزی جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال سازی واحدهای غیر فعال و سرمایه در گردش مشروط به تعهد اشتغال، درخواست خود را مطرح و در صورت تأیید کارگروه از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره مند می‌شوند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود