22 دی 1395
شماره خبر: 172769

تصویب سرمایه در گردش برای 37 واحد کوچک و متوسط در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تصویب سرمایه در گردش برای 37 واحد کوچک و متوسط در البرز


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تامین اعتبار سرمایه در گردش 37 واحد صنایع کوچک و متوسط به میزان اعتبار 87 میلیارد تومان مصوب شد.
عباداله کامکار در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، افزود: در این نشست 6 پرونده مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: استمهال و کم شدن پیش پرداخت برای بروز رسانی بدهی واحدهای آسیب دیده جهت بهره مندی از تسهیلات مصوب در ستاد اقتصاد مقاومتی از جمله موارد مورد بررسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این هفته بود.
کامکار گفت: برخی از پرونده ها مربوط به بانک های پایتخت بود که با بررسی های لازم درصدد رسیدگی به موانع از طریق شعب البرزی آن بانک ها بودیم. معاون استاندار اضافه کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از جلسات کارگشا در خصوص حل معضلات بخش تولید بوده از این رو حضور مدیران مربوطه در این جلسه الزامی است تا از نزدیک شاهد موانع موجود بوده و از این طریق تصمیمات لازم گرفته شود. وی گفت: از شرکت شهرک های صنعتی البرز انتظار می رود که با بررسی بیشتر در خصوص واحدهای مستقر در شهرک ها اطلاع رسانی دقیقی از واحدهای آسیب دیده و دچار مشکل داشته باشند تا در کارگروه به موارد مربوطه رسیدگی شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود