24 مرداد 1397
شماره خبر: 200056

نظارت بر واحدهای صنفی تشدید می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

نظارت بر واحدهای صنفی تشدید می شود


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی، از تشدید نظارت بر واحدهای تحت پوشش این اداره به منظور جلوگییری از تخلفات احتمالی خبر داد.
اسفندیار قارلقی گفت: طی 5 ماهه ابتدای سال جاری هزار و 942 مورد بازرسی از واحدهای صنعتی و صنفی، فروشگاه های بزرگ، عمده فروشان و غیره در سطح شهرستان، 164 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و با ارزش 472 میلیون و 623 هزار و 912 تومان، اجناس مختلف از این واحدهای کشف شد. وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته تعداد 76 دستگاه لوازم خانگی به ارزش 31 میلیون تومان، 406 دستگاه پکیج به ارزش 30 میلیون تومان، 70 دستگاه پمپ آب با رقم 70 میلیون تومان از اجناس محتکر شده توسط واحدهای صنفی متخلف، کشف شد و در معرض توزیع برای مصرف کنندگان قرار گرفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: واحدهای مختلف، صنفی، صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان روزانه دو نوبت توسط گشت مشترکی از بازرسین صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بازرسی می شوند. وی افزود: طی بازرسی های انجام شده یک کارگاه غیرمجاز اسپری داشبورد خودرو و مبلغ 6 میلیون تومان روغن خودروی تقلبی در شهرستان فردیس کشف شد.
قارلقی با بیان اینکه برای تأمین کالاهای مورد نیاز در سطح بازار مشکلی وجود ندارد گفت: در حال حاضر انواع گوشت قرمز گرم با مبلغ 32 تا 35 هزار تومان و مرغمنجمد با مبلغ 6 هزار و 850 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود. وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار، عدم عرضه کالا، کم فروشی و غیره از سوی واحدهای صنفی موارد را به اداره صنعت معدن و تجارت و یا تلفن 124 گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

فردیس نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود