26 مرداد 1397
شماره خبر: 200167

استان البرز رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

استان البرز رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرک صنعتی نظرآباد برگزار شد، اعلام کرد: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از 1430 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را داراست.
همزمان با بازدید دکتر محمد علی نجفی استاندار البرز از سه واحد و طرح صنعتی در شهرک صنعتی نظرآباد، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در دفتر این شهرک تشکیل و مسائل و مشکلات این شهرک مورد بحث و بررسی و مصوبات لازم انجام گرفت. در این جلسه دکتر جهانگیر شاهمردادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشریح عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار داشت: در سالجاری 58 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز تشکیل شده که برای 358 پرونده مطروحه 455 مصوبه گذرانده شده است. وی افزود: بیشتر موارد و مسائل مورد طرح واحدها شامل تسهیلات بانکی اعم از سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال و همچنین پرونده های مرتبط به امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان و مواردی از این دست می باشد. شاهمردای اظهار داشت: شخص آقای دکتر نجفی استاندار البرز در بیش از 90 درصد این جلسات حاضر بوده و دستورات صریح و قاطعی از طرف ایشان برای تسریع در رفع مشکلات واحدها صادر شده است. این مسئول با اشاره به برخی ظرفیت های صنعتی و زیرساختی استان البرز خاطرنشان کرد: امروز حفظ و ارتقای این ظرفیت ها یک ضرورت غیرقابل اجتناب بوده و برای توسعه پایدار استان، بخش تولید یکی از فرصت های بی بدیل می باشد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: هجمه های ناجوانمردانه دشمنان این کشور در بخش های مختلف که این روزها در حوزه تولید و اقتصاد نمود بیشتری یافته است نشان دهنده اهمیت کار و ضرورت عزم جدی مسئولان برای رفع موانع پیش روی است.
شاهمرادی در این جلسه از همکاری های سازنده مدیران بانکی و اجرایی استان در راستای عملیاتی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، از اقدامات مثبت و کارگشای آن ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی البرز تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود