4 مهر 1397
شماره خبر: 202382

ساعت پرواز فرودگاه بین المللی پیام البرز تغییر یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ساعت پرواز فرودگاه بین المللی پیام البرز تغییر یافت


مدیر کل عملیات فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: مطابق برنامه اعلامی، ساعت پرواز از این فرودگاه از فردا جمعه ششم مهرماه تغییر یافت.
علی کاملی افزود: ساعت خروج از فرودگاه بین المللی پیام به سمت مشهد مقدس از تاریخ ششم مهرماه که تا پیش از این 16:15 دقیقه بود به 12:15 ظهر تغییر یافت. وی اضافه کرد: روز چهارشنبه پنجم مهرماه پرواز از مبدا مشهد مقدس به کرج به دلیل نقص فنی لغو که در همان روز بلیت های جایگزین برای مسافران صادر شد. کاملی گفت: اکنون با فراوانی تقاضای سفر مواجه هستیم که به زودی پروازهای این فرودگاه روزانه انجام می شود. وی ادامه داد: مسیرهای هوایی مشهد مقدس، کیش، بندر عباس و اهواز بیشترین تقاضای مسافران در البرز است. پروازهای مسافری فرودگاه پیام روز جمعه 23 شهریورماه جاری آغاز و در مرحله نخست روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته، پرواز بین مشهد و کرج انجام می شود. فرودگاه بین المللی پیام البرز وابسته به وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات سال 62 در استان البرز احداث و راه اندازی شده است.
این فرودگاه در سال های گذشته خدمات باری وآموزشی ارائه می داد که با همت دولت تدبیر و امید ، بخش مسافری آن فعال شده است. فرودگاه پیام سال 1371 در جنوب غربی کرج راه اندازی شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود