17 دی 1397
شماره خبر: 208361

صنوف فاقد پروانه کسب ساوجبلاغ ساماندهی خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

صنوف فاقد پروانه کسب ساوجبلاغ ساماندهی خواهد شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساوجبلاغ از برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و چهارمین جلسه صنوف فاقد پروانه کسب شهرستان با حضور فرماندار، مسئولین ادارات شهرستانی، شهرداران، بخشداران و روسای اتحادیه های صنفی خبر داد.
"مهدی زارعکار" ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه گزارشی ازوضعیت توزیع اقلام تنظیم بازاری و عملکرد این اداره در حوزه نظارت و بازرسی بیان شد."زارعکار" دلیل افزایش تعداد صنوف فاقد پروانه در این شهرستان را به خاطر مشکلات بهداشت، عدم تایید ادارات استعلام شونده و... دانست و تصریح کرد: باید همه ادارات با رعایت موازین قانونی در جهت رفع این مشکل تلاش کنند. در ادامه فرماندار ساوجبلاغ ضمن تقدیر از حضور فعالانه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: در بحث تنظیم بازار و برگزاری نمایشگاهها باید دقت بیشتری شود تا تولید کنندگان استانی نیز شرکت نموده و از عرضه محصولات بی کیفیت جلوگیری بعمل آید.ابوالقاسم پالیزگیر وجود واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب را یک معضل دانست و تصریح کرد: فرار مالیاتی و عدم تمکین به قانون تنها بخشی از مشکلاتی ست که این واحدها ایجاد می کنند.
وی در خاتمه تصریح کرد: باید اتحادیه های صنفی و ادارات مرتبط با درایت و در اسرع وقت موضوع صنوف فاقد پروانه کسب را در چارچوب قانون حل و فصل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود