20 آبان 1393
شماره خبر: 131564

برگزاری جلسه شورای معاونین در اداره صنعت، معدن و تجارت نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری جلسه شورای معاونین در اداره صنعت، معدن و تجارت نظرآباد


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور در شهرستان نظرآباد ضمن برگزاری جلسه شورای معاونین ومدیران در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، بازدیدی نیز از تعدادی واحد صنعتی داشته و در جلسه ای مشترک با اصناف مسائل و مشکلات مطروحه را مورد بررسی قرار داد.
دکتر ایرج موفق در جلسه شورای معاونین ومدیران سازمان ضمن تاکید بر روان سازی امور وبهبود ارایه خدمات به مراجعان، تفویض برخی اختیارات به ادارات شهرستانی را در تسریع امر حائز اهمیت دانست و به مدیران سازمان توصیه نمود تا در خصوص شناسایی و اقدام موارد با دقت وسرعت بیشتر عمل نمایند. وی در این جلسه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های استان را دارای اولویت اعلام و با اشاره به برخی محدودیت های موجود در مرکز استان، توسعه صنعتی شهرستان ها را پایه توسعه پایدار این استان توصیف کرد.
قدردانی از اصناف صدیق یک وظیفه است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جلسه ای مشترک با اعضای هیات رئیسه اتحادیه های صنفی شهرستان نظرآباد که با حضور مهندس صادقی فرماندار این شهرستان برگزار گردید؛ اکثر قریب به اتفاق اصنافیان را انسان هایی صادق و مورد احترام معرفی کرد و قدردانی از این قشر زحمتکش را یک وظیفه عینی دانست. وی در این جلسه پس از استماع موارد و مسائل مطروحه از سوی نمایندگان اصناف شهرستان گفت: موضوعاتی که مستلزم طرح در کمیسیون نظارت استان هستند، در اولین جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهیم داد. موفق افزود: ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب مورد تاکید ویژه سازمان و کمیسیون نظارت استان است و در این خصوص هر نوع اقدام قانونی اتاق اصناف شهرستان نظرآباد مورد حمایت ما نیز می باشد.
بازدید از واحد های صنعتی شهرستان
دکتر موفق با همراهی تمامی معاونین و روسای ادارات شهرستانی سازمان طی بازدید از تعدادی واحدهای صنعتی شهرستان نظرآباد، پیگیری درخواست ها و مسائل مورد طرح مدیران این واحدها را در دستور کار مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود