19 آبان 1390
شماره خبر: 2459

تولید كیفی هدف اصلی موسسه رازی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تولید كیفی هدف اصلی موسسه رازی است

رییس موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی ، كیفیت را یك نگاه و فرهنگ دانست و گفت: تولید كیفی اصلی ترین هدف در موسسه رازی است.
'هادی فامیل قدكچی'در آیین گرامیداشت روز ملی كیفیت با تاكید بر اینكه تولید واكسن و سرم بدون كیفیت ارزشی ندارد افزود: آموزش یكی از راههای مهم ارتقای كیفی محصولات به شمار می رود و این مهم فقط با پول محقق نمی شود بلكه به رعایت اصول و فرهنگ سازی در زمینه كیفیت نیازمند است.
وی اضافه كرد: موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی با بیش از 80 سال سابقه یكی از قدیمی ترین و معتبرترین مراكز علمی در خاورمیانه است كه باید با اثبات كیفیت تولید خود در بازار های جهانی حضور پیدا كند.
قدكچی افزود: بسیاری از محصولات موسسه رازی از مشخصات كیفی لازم برخوردارند چرا كه سازمان دامپزشكی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی باید تولیدات این موسسه را تایید كنند.
معاون تضمین كیفیت موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی نیز در این آیین با اشاره به روز ملی كیفیت گفت: این روز مظهر اراده ملی است و باید برای ارتقای كیفی فراورده های تولیدی تلاش كرد تا این موسسه در بازارهای ملی و بین المللی بتواند حضور پیدا كند. ' طالب شوشتری' افزود: آموزش لازم و تهیه تاسیسات و زیرساخت های موسسه از عوامل مهم در ارتقا كیفی است. در این آیین مسوولان بخش های مختلف و جمعی از كاركنان موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی حضور داشتند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود