17 بهمن 1390
شماره خبر: 4759

تولیدات موسسه تحقیقات رازی 116 درصد افزایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تولیدات موسسه تحقیقات رازی 116 درصد افزایش یافت

رییس موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی گفت: تولیدات این موسسه در 9 ماه سالجاری 116 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
' هادی فامیل قدكچی' افزود: در تولید واكسن های مصرف پزشكی با حدود 16 میلیون دز به رشد 93 درصدی، مصرف دام و طیور با تولید بیش از دو میلیارد دز به رشد 165 درصدی و در تولید سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی با تولید حدود 94 هزار آمپول به رشد 100 درصدی رسیده ایم. وی اظهار داشت: موسسه تحقیقات رازی با بیش از 80 سال سابقه یكی از قدیمی ترین و معتبرترین مراكز علمی و تحقیقاتی كشور شناخته می شود. موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی با تولید سالیانه بیش از سه میلیارد دز انواع فرآورده های بیولوژیك از جمله واكسن و سرم های مختلف انسانی، دامی و آنتی ژن های تشخیص آزمایشگاهی به عنوان یكی از بزرگترین موسسه های نوع خود در جهان و بی نظیر در خاورمیانه است.
این موسسه دارای ارتباطات گسترده با مجامع شناخته شده بین المللی از جمله سازمان های بهداشت و خواربر جهانی است و از سوی دفتر مبارزه با بیماری های واگیر دار دامی (مستقر در پاریس) به عنوان آزمایشگاه مرجع بین المللی برای تشخیص برخی بیماریهای معرفی شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود