11 مهر 1401
شماره خبر: 273825

۲۳۴ واحد تولیدی و صنعتی در البرز تسهیلات بانکی دریافت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز گفت: امسال ۲۳۴ واحد تولیدی و صنعتی دراین استان تسهیلات بانکی با هدف رونق تولید دریافت کردند.
رامین ربیعی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان صمت و خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به سهم ۲۶ درصدی استان البرز از مجموع پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور افزود: استان البرز طی سه سال اخیر و از ابتدای امسال تاکنون در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی بیان داشت: از ابتدای امسال و در قالب مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۲۳۴ واحد تولیدی و صنعتی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ۱۲۶ تومان از بانک‌های عامل استان البرز تسهیلات دریافت کرده اند. ربیعی گفت: در این مدت مجموع پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور بالغ بر هشت هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان بوده که استان البرز با سهم حدود ۲۶ درصدی از پرداختی ها جایگاه نخست کشوری را در این بخش کسب کرده است.رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: از ابتدای آبان امسال پاسخگویی به تمامی خدمات، در خواست ها و مطالبات مردمی، اعم از صنعتگران و تولیدکنندگان، معدنکاران و اصناف به سامانه ۱۲۴ منتقل می شود.وی اضافه کرد: رویکرد اساسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز توانمندسازی تشکل های بخش خصوصی به ویژه خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده انجمن های تخصصی صنایع همگن استان است. ربیعی بیان داشت: خانه صنعت استان البرز به عنوان بازوی اجرایی سازمان صمت دارای جایگاه بوده و از این پس در قالب تفاهمنامه منعقد شده بخشی از امور اجرایی مرتبط را بر عهده خواهد گرفت.رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: در دوره جدید فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت، این تشکل از انسجام خوبی برخوردار شده و با توجه به زیرساخت های خوبی که در این مجموعه مهیا شده است، انتظار می‌رود انجمن‌های تخصصی نیز به صورت فعال تری موارد همکاری با این تشکل بخش خصوصی را مدنظر قرار دهند و به عبارتی پای کار باشند تا این تشکل موقعیت و جایگاه خود را بیش از پیش تثبیت کند. تفاهم‌نامه همکارهای مشترک بین سازمان صنعت ، معدن وتجارت خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص واگذاری بخشی از وظایف، اختیارات و مسوولیت ها به خانه صنعت استان امضا شد.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود