18 مهر 1397
شماره خبر: 203116

پرداخت 263 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان البرز از ابتدای 97

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پرداخت 263 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان البرز از ابتدای 97


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در سیصد و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت بیش از 263 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال خبر داد.
دکتر جهانگیر شاهمرادی در این جلسه با اشاره به حجم انباشت منابع مالی تخصیصی به حوزه صنعت در بانک های استان، تاکید نمود: تسریع در پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای صنعتی در تثبیت و افزایش اشتغال واحد ها کاملا موثر بوده و در این خصوص لازم است بانک ها با نگاه مساعدتری طرح های مصوب ستاد تسهیل را مورد بررسی قرار دهند. وی افزود: منابع تخصیصی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال 97 بالغ بر 1200 میلیارد تومان می باشد که در همین راستا بیش از 1100 میلیارد تومان طرح مصوب به سیستم بانکی معرفی شده که انتظار داریم در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها اقدامات لازم انجام شود.
شایان ذکر است در سیصد و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مسائل و مشکلات 4 واحد صنعتی در خصوص مشکلات بانکی، گمرکات، تامین اجتماعی و ...؛ مورد بررسی و با دستور موکد دکتر نجفی استاندار البرز مصوبات لازم جهت اقدام مقتضی از طرف دستگاه های عامل ابلاغ گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود