27 شهریور 1403
شماره خبر: 310626

ساماندهی واحد های صنفی نمایشگاه داران جاده ملارداز مهمترین اهداف ما است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



نشست صمیمی رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با رئیس پلیس راهور و معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس در خصوص سد معبر اتومبیل در پیاده روها در اتاق اصناف فردیس برگزار شد .
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاه اتومبیل شهرستان فردیس عنوان کرد : این جلسه با حضور فتح آبادی رئیس اتاق اصناف ، سرگرد عزیزی رئیس پلیس راهور و مهندس نصیری معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس در جمع اعضاء واحد صنفی های نمایشگاه داران اتومبیل جاده ملارد به منظور ساماندهی و جلوگیری از سد معبر نمایشگاه داران فردیس گفتگو و تبادل نظر شد. مصطفی ابویی در ادامه افزود : به منظور ساماندهی و جلوگیری از سد معبر نمایشگاه داران شهرستان فردیس در این زمینه با حضور سرگرد عزیزی رئیس پلیس راهور و مهندس نصیری معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با حاضرین در جلسه واحدهای صنفی جاده ملارد جهت رفع سد معبرعناوین مهمی مطرح شد . از جمله برخی از نمایشگاه داران با ایجاد سد معبر و اشغال بخش وسیعی از پیاده رو، موجب عدم تردد ویا تردد سخت ورود عابران به سطح معابر که موجبات افزایش ترافیک در منطقه گردیده که تعرض در این معابر، تخلف تلقی می شود.
ابویی در پایان با بیان اینکه ساماندهی واحد های صنفی نمایشگاه داران جاده ملارداز مهمترین اهداف ماست .افزود : این مشکل فقط با همت و همبستگی تک تک اعضاء واحد صنفی ها قابل بررسی و رفع مشکلات سد معبر در پیاده روها می باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود