7 دی 1390
شماره خبر: 3344

معاون استاندار البرز: تقویت همكاریهای بین المللی از نیازهای توسعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

معاون استاندار البرز: تقویت همكاریهای بین المللی از نیازهای توسعه است

سپیدار آنلاین: معاون برنامه ریزی استاندار البرز گفت: با توجه به شرایط كنونی جهان ،تقویت همكاریهای بین المللی در بخش سرمایه گذاری و تجارت از نیازهای توسعه و پیشرفت هرمنطقه است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري' اسكندر صیدایی' در نشست هماهنگی برگزاری معرفی فرصتهای سرمایه گذاری البرز در كشور تركیه در استانداری افزود: براین اساس استان تازه تاسیس البرز با توجه به پتانسیل های اقتصادی موجود درآن می تواند در بخش صنعت و اقتصاد با كشورهای جهان همكاری كند. وی ادامه داد: براین اساس نخستین همایش بین المللی معرفی فرصتهای سرمایه گذاری اقتصادی و بازرگانی استان البرز بزودی در كشور تركیه برگزار می شود. صیدایی گفت: مجوز برگزاری این همایش از سازمان سرمایه‌گذاری و كمك‌های اقتصادی و فنی ایران به منظور ایجاد بسترهای مطلوب سرمایه‌گذاری و معرفی توانمندهای بالقوه اقتصادی و بازرگانی استان البرز اخذ شده است. معاون استاندار البرز اضافه كرد:البرز پتانسیل های اقتصادی و صنعتی متنوعی دارد كه تجربیات و ظرفیت های صنعتی آن زمینه را برای توسعه بیش از پیش فراهم می كند. صیدایی اضافه كرد: استان البرز كه به تازگی به جمع استان های كشور پیوسته است، برای حركت شتابان در عرصه توسعه اقتصادی نیازمند جذب سرمایه های خارجی می باشد.
همایشی تحت عنوان معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و بازرگانی استان البرز در كشور تركیه در روزهای پنجم،ششم و هفتم بهمن ماه امسال برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود