14 دی 1390
شماره خبر: 3632

سیستم کارنه تیر در گمرک پیام اجرا شدنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سیستم کارنه تیر در گمرک پیام اجرا شدنی است

سپیدار آنلاین: جلسه مشترک کمیسیون های حمل و نقل و امور گمرکی و بازرگانی اتاق البرز، میزبان مدیر کل نظارت بر ترانزیت گمرک ایران بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق البرز، "ایرج جباری" مدیر کل نظارت بر ترانزیت گمرکات ایران در این جلسه گفت: با مستقل شدن استان البرزر، یکی از سازمان هایی که فعالانه وارد عمل شد، اداره گمرک استان بود که منطقه گمرک پیام را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرده است. جباری با اشاره به نزدیکی این گمرک به پایتخت و مزیت های آن برای ترانزیت کالاهای خارجی افزود: عملیات کارنه تیر در گمرک پیام اجرا شدنی است و فقط باید زیر ساخت های مخابراتی و انبارهای آن در این گمرک ایجاد شود و با توجه به ازدحام ورود کالا در گمرک تهران و فرودگاه امام خمینی هر چه سریع تر این گمرک باید به سیستم کارنه تیر مجهز، تا از مشکلات این دو گمرک کاسته شود. وی در ادامه پیشنهاد کرد تا یک کارگاه آموزشی قوانین گمرکی برای اعضای کمیسیون، با حضور اساتید مجرب تشکیل شود تا اعضا با قوانین و مقررات حمل و نقل و گمرکات آشنایی بیشتری پیدا کنند.
در ادامه جلسه "بیتا بیات" رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور گمرکی و نایب رئیس کمیسیون بازرگانی، گزارشی از هیأت اعزامی تجاری-اقتصادی اتاق البرز به ترکیه ارائه کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود