20 دی 1390
شماره خبر: 3873

وزیر راه و شهرسازی : نظام فنی و اجرایی كشور در بخش راه نیازمند بازنگری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

	 وزیر راه و شهرسازی : نظام فنی و اجرایی كشور در بخش راه نیازمند بازنگری است

وزیر راه و شهرسازی گفت: نظام فنی و اجرایی در بخش راه نیز مانند مسكن نیازمند بازنگری است تا بتوان با كاهش تشریفات اداری و افزایش مشاركت بخش خصوصی و مردم زمینه توسعه راههای كشور را فراهم كرد.
علی نیكزاد در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ افزود: راه اندازی مركز تحقیقات راه و شهرسازی در كشور از جمله نیازهای این بخش است. وی اضافه كرد: ارتقای كیفی طرح های عمرانی راهسازی ، كاهش هزینه و زمان اجرای عملیات از جمله مزایای راه اندازی این مركز است. نیكزاد تاكید كرد: ساختن بخش های مختلف كشور از جمله راه مانند مسكن مهر نیاز به عزم ملی دارد تا زمینه خدمات رسانی به مردم بیش از پیش افزایش یابد. وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در دولت دهم بودجه های مسكن و راه رشد چشمگیری پیدا كرده تا ساماندهی مناسبی در این دو بخش انجام شود. وی اظهار داشت: توسعه و ارتقای كیفی طرح های عمرانی راه و ترابری در كشور ایمنی و سرعت را برای مردم به همراه دارد.
مدیر كل راه و ترابری استان البرز نیز در این آیین گفت: این تقاطع غیر همسطح كه هفت كیلومتر طول دارد طی 45 روز با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث شده است. 'سید علی رضوی' افزود: برای اجرای این طرح 55هزار متر مكعب خاك برداری ، چهار هزار و 200 متر آسفالت، هفت هزار متر خط كشی و 100تن گارد ریل انجام شده است. وی ادامه داد : با حمایت مناسب وزارت راه و شهرسازی و تخصیص به موقع اعتبارات، ایمن سازی و كاهش ترافیك در راههای استان البرز رشد خوبی داشته و یكی از نمونه های بارز آن همین تقاطع غیر همسطح شهر جدید هشتگرد است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود