19 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6858

پرداخت بخشی از بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پرداخت بخشی از بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی

دبیر کل کانون شوراهای اسلامی کار سراسر کشور اعلام کرد: 10 هزار میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی کشور پرداخت شده است.
آیین بهره‌برداری از تخت‌های دیالیز بیمارستان‌های استان البرز عصر امروز در این استان برگزار شد. در بخشی از این برنامه ناصر برهانی طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که برای درمان جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی بحث بدهی به مراکز درمانی است. وی تصریح کرد: بنابراین برای این که مشکلی در روند درمان افراد تحت پوشش ایجاد نشود، باید پرداخت بدهی‌های معوقه به تامین اجتماعی در اولویت قرار گیرد.
نگران عدم پذیرش بیماران از سوی مراکز درمانی بودیم
این مسئول با اشاره به وجود بدهی معوقه تامین اجتماعی به مراکز درمانی گفت: پیش از پرداخت این بدهی‌ها نگران بودیم که مراکز درمانی از اول اردیبهشت بیماران دارای دفترچه‌های بیمه‌ای تامین اجتماعی را پذیرش نکنند. برهانی ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این بدهی شامل 10 هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی پرداخت و مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است. وی با تاکید بر این که تامین اجتماعی باید از سوی دولت حمایت شود، گفت: حمایت از سازمان فوق منجر به توسعه خدمات‌رسانی در 2 بخش مهم درمانی و بازنشستگی به جامعه کارگری کشور می‌شود. دبیرکل کانون شوراهای اسلامی کار سراسر کشور تاکید کرد: این سازمان متعلق به تمامی کارگران کشور بوده و وظیفه حمایت و خدمات‌رسانی به آنها در دوران فعالیت و همچنین بازنشستگی و پیری را بر عهده دارد که انجام این وظیفه به شکل مطلوب مهمترین هدف تامین اجتماعی است. برهانی با اشاره به اینکه دولت‌های قبلی به سازمان تامین اجتماعی بدهی‌های معوقه دارند، گفت: خوشبختانه دولت تلاش دارد تا این بدهی‌ها را پرداخت کرده و بخش مهمی از آن نیز انجام شده است. لازم به توضیح است، پیش از این در بیمارستان‌های استان البرز 7 تخت دیالیز وجود داشت که با توجه به نیاز استان افزایش این تخت‌ها در دستور کار قرار گرفت. بر همین اساس عصر امروز با برگزاری مراسمی 5 تخت دیگر در استان اضافه شده و خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند افزایش یافت.



منبع:فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود