19 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6854

تامین اجتماعی متعلق به کارگران است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تامین اجتماعی متعلق به کارگران است

مدیر بخش درمان تامین اجتماعی استان البرز تاکید کرد: این سازمان متعلق به تمامی جامعه کارگری کشور بوده و آنها حق دارند از خدمات سازمان برخوردار شوند.
مراسم بهره‌برداری از تجهیزات درمانی جدید در بیمارستان‌های استان البرز عصر امروز در مرکز این استان برگزار شد. در این مراسم مهدی باباخانی طی سخنانی اظهار داشت: کارگران کشور جزو اقشار زحمت‌کش و فعال بوده که با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به کشور داشته و نقش مهمی در توسعه ایران اسلامی دارند. وی تصریح کرد: در سالی که رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نامگذاری فرمودند، باید تحقق این مهم و رفع مشکلات کارگران و خدمات‌رسانی به آنها در اولویت قرار گیرد. این مسئول ادامه داد: یکی از سازمان‌هایی که وظائف حمایتی و خدمات‌رسانی به کارگران بر عهده دارد، سازمان تامین اجتماعی است که خوشبختانه در انجام این مسئولیت تا حد بسیار زیادی موفق بوده است. باباخانی تاکید کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای تامین اجتماعی به این دلیل حاصل شده که جامعه کارگری کشور، سازمان فوق را از آن خود دانسته و به طور کلی تامین اجتماعی و دارایی‌های آن متعلق به کارگران پر تلاش کشور است.
خدمت به جامعه کارگری را افتخار خود می‌دانیم
وی با اشاره به خدماتی که تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان کارگری ارائه می‌کند، اظهار داشت: ارائه خدمت به جامعه کارگری کشور را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانیم.
باباخانی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایران اظهار داشت: برای تحقق رهنمودهای نوروزی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی لازم است که حمایت بیشتری از نیروی کار کشور به ویژه کارگران انجام شود. وی تاکید کرد: تامین اجتماعی استان البرز برای انجام این مهم در سال 91 برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد که به زودی اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.
افزایش تسهیلات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در البرز
باباخانی در ادامه به افزایش تخت‌های دیالیز استان البرز و همچنین توسعه تسهیلات درمانی ارائه شده به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان البرز اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها افزایش خدمات درمانی به بیمه‌شدگان است.
وی افزود: افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در طول جوانی به تامین اجتماعی پول پرداخت می‌کنند تا در صورت بیماری و نیاز به درمان و یا در دوران بازنشستگی و پیری از تسهیلات فوق برخوردار شوند.
باباخانی تاکید کرد: بنابراین آنها حق دارند که از خدمات درمانی مناسب برخوردار بوده و خوشبختانه امسال در استان البرز در بخش درمانی خدمات و تسهیلات بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.



منبع:فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود