5 تیر 1391
شماره خبر: 8222

نقش مثبت اصناف در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

نقش مثبت اصناف در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تا این لحظه اصناف البرزی برای اجرای صحیح قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها تعامل و همکاری مثبت و سازنده‌ای با دولت و دستگاه‌های مرتبط در این استان داشته‌اند.
علی مهدوی اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها مهمترین پروژه‌ دولت برای توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات مردم پس از انقلاب است. وی تصریح کرد:‌ پیش از اجرای قانون فوق، مسئولان دولتی و مدیران مسئول در حوزه هدفمندی یارانه‌ها به ویژه شخص رئیس‌ جمهوری بارها تاکید کردند که بدون همکاری مردم و اقشار مختلف این طرح که بزرگ‌ترین و حساس‌ترین پروژه اقتصادی کشور است با مشکل روبه‌رو خواهد شد.
دشمنان نمی‌خواهند وضعیت اقتصادی کشور اصلاح شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی در راه توسعه اقتصادی ایران اسلامی گفت: دشمنان ما نمی‌خواهند وضعیت اقتصادی جامعه اصلاح شده و به طبع آن مردم از معیشت و وضع درآمدی بهتری برخوردار باشند. مهدوی تاکید کرد: به همین دلیل توطئه‌های بسیاری علیه هدفمندی یارانه‌ها اجرا کرده و تمام تلاش خود را برای عدم تحقق اهداف نظام در این حوزه به کار بسته‌اند. وی افزود: با این وجود تعامل و همکاری مثبت و سازنده مردم با دولت در اجرای قانون مهم هدفمندی‌ یارانه‌ها موجب شد که این طرح با جدیت در کشور اجرایی شده و همچنان ادامه داشته باشد.
تعامل مثبت اصناف البرزی با دولت برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به تعامل و همکاری اقشار مختلف به ویژه اصناف فعال در استان البرز با دستگاه‌های اجرایی مرتبط گفت: خوشبختانه از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اصناف البرزی تعامل بسیار خوبی با ما داشتند. مهدوی تاکید کرد: این تعامل و همکاری موجب شده است که قانون فوق بدون مشکلی در استان البرز اجرایی شده و مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند. وی در پایان گفت: از سوی دیگر ما نیز به عنوان متولی امور بازرگانی و تجارت در البرز خود را موظف می‌دانیم که مشکلات اصناف این استان را در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کمترین زمان بررسی و برای رفع آن تلاش کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود