1 مرداد 1391
شماره خبر: 9241

اجرای 55 طرح آب‌ روستایی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

اجرای 55 طرح آب‌ روستایی در ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ساوجبلاغ گفت: در سال جاری اجرای 55 طرح آب روستایی در این شهرستان در دست اجرا است.
حسین سالاری در ساوجبلاغ اظهار داشت: این شهرستان و بخش‌ها و روستاهای تابعه از جمله مهم‌ترین مناطق کشاورزی استان البرز به شمار می‌آیند. وی تصریح کرد: به عنوان نمونه طی دو سال اخیر ده‌ها طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در شهرستان ساوجبلاغ اجرایی شده که بهره‌مندی و تکمیل این طرح‌ها نیازمند زیرساخت‌هایی از جمله تامین آب است.
رئیس آبفای شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: به همین دلیل اداره آب و فاضلاب این شهرستان بخش مهمی از طرح‌های عمرانی خود را به حوزه روستایی اختصاص داده است.
اجرای 45 طرح بزرگ آب روستایی در ساوجبلاغ طی سال 90
سالاری گفت: در همین زمینه سال گذشته 45 طرح مهم روستایی را اجرا کردیم که با بهره‌برداری از آنها بیش از 50 کیلومتر لوله‌گذاری آب احداث و نهایی شد. وی تصریح کرد: تکمیل این طرح‌ها ضمن افزایش خدمات‌رسانی و تامین آب مورد نیاز آب کشاورزان و روستایی‌ها، موجب کاهش هدر رفتن این نعمت در روستاهای ساوجبلاغ شد. رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ساوجبلاغ یادآور شد: برای اجرای طرح‌های فوق در سال گذشته بیش از 18 میلیارد ریال هزینه بودجه از سوی آبفای شهرستان اختصاص یافت که این میزان در سال جاری افزایش داشته است. این مسئول اعلام کرد: بر این اساس در سال 91 بودجه‌ای بالغ بر 26 میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های آبرسانی روستایی در شهرستان ساوجبلاغ در نظر گرفته شده که امیدواریم با افزایش بودجه، بتوانیم خدمات بیشتری نیز به روستاییان ارائه کنیم. سالاری اذعان داشت: در حال حاضر عملیات عمرانی 55 طرح بزرگ و مهم در بخش آب روستایی در این شهرستان اجرایی شده و تلاش داریم پیش از پایان سال تمام طرح‌های فوق تکمیل و به بهره‌برداری برسد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود