19 مرداد 1391
شماره خبر: 10028

چهار محفل قرآنی همزمان با بیست و یک رمضان در کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

چهار محفل قرآنی همزمان با بیست و یک رمضان در کرج برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیر اداره اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری چهار محفل قرآنی در بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام رایمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق گفت: این محافل قرآنی با حضور قاری مصری استاد محمد سلمان حلوافی در کرج برگزار خواهند شد.
وی اظهار داشت: اولین مراسم در مسجد جامع منطقه پیشاهنگی کرج و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برپا خواهد شد. وی افزود: مراسم بعدی از ساعت 18 الی 19 در آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج واقع در عظیمیه برگزار می شود. سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج همچنین در خصوص زمان و مکان دو محفل دیگر گفت: دو محفل دیگر نیز در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک از ساعت 19 و در مصلی نماز جمعه محمدشهر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در کلیه این محافل از وجود قاریان و حافظان کرجی و نیز گره های تواشیح استانی استفاده خواهد شد. حجت الاسلام رایمند با تاکید بر ضرورت توجه به قرآن و معانی آیات کلام وحی و به کارگیری مفاهیم و تفاسیر آن در زندگی، محافل قرآنی را بستر مناسب برای انس روز افزون جامعه با کتاب آسمانی عنوان کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود