24 مرداد 1391
شماره خبر: 10261

پرونده 454 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حكومتی ارجاع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرونده 454 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حكومتی ارجاع شد

سپیدار آنلاین: معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت البرز گفت: در اجرای طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارك رمضان، پرونده 454 واحد صنفی متخلف این استان به تعزیرات حكومتی ارجاع شده است.
طرح نظارتی ضیافت در استان البرز از25 تیرماه جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه دارد. 'نصراله نصیری' افزود: این تخلف ها در بازرسی از هفت هزار و 646 واحد صنفی استان شناسایی شدند. وی اضافه كرد: ارزش ریالی تخلف این واحدهای صنفی بیش از 465میلیون ریال است .
نصیری گفت: در اجرای این طرح بیش از 100 بازرس ویژه سازمان بازرگانی به همراه بازرسان مجمع امور صنفی البرز در قالب 40 تیم بر عملكرد واحدهای صنفی این استان نظارت می كنند. وی اضافه كرد: در این طرح بازرسان بر مراكز فروش برخی اقلام مانند خرما، لبنیات ، مواد پروتینی ،زولبیا و بامیه ، شكر و برنج نظارت مستمر و ویژه دارند.
نصیری گفت : این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از كالاها و خدمات در ماه مبارك رمضان و در راستای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه ،مدیریت بهینه و هدایت بازار و جلوگیری از هرگونه كمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها اجرایی شده است. وی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرنوع تخلف صنفی می توانند مراتب را ازطریق سامانه 124به سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان البرز اطلاع دهند.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود