25 مرداد 1391
شماره خبر: 10320

جامعه كارگری البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جامعه كارگری البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ دارد

سپیدار آنلاین: مدیر كل تعاون كار و رفاه اجتماعی البرز گفت: جامعه كارگری این استان همچون سال های گذشته همراه با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ و یكپارچه دارد.
' كاوه حدادپور ' گفت: این زحمتكشان عرصه تولید با شركت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از انتفاضه فلسطین اعلام می كنند. وی اظهار داشت: روز قدس ، روز تمام مردم آزاده دنیا و روز دفاع از آزادگی و انسانیت است. حدادپور گفت: در این روز جهانیان یك صدا فریاد می زنند كه قدس سرزمینی مقدس برای پیروان همه ادیان الهی است و نژاد پرستی و درندگی رژیم صهیونیستی در این مكان مقدس جایگاهی ندارد. وی اضافه كرد: امروزه همه دنیا می دانند كه اسراییل غاصب مظهر تروریسم و آمریكا حامی بزرگترین تروریسم دولتی جهان یعنی رژیم صهیونیستی است. وی بیان داشت: این رژیم اشغالگر با مظلوم نمایی، رخنه در حكومت های پرقدرت و تسلط بر منابع فكری ، رسانه ای و اقتصادی دنیا تلاش می كند نفوذ خود را جهان افزایش دهد. حدادپور گفت: امروز پرتاب هر سنگ از سوی یك جوان فلسطینی به مثابه، موشكی است كه همه خاكریزها و پایگاه های فكری و شیطانی غاصبان را برهم می زند. وی افزود: انتفاضه و قدس اكنون محتاج حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر جهانیان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مساله فلسطین تنها یك مساله اسلامی نیست بلكه مساله انسانی و بشری است.
حدادپور یادآورشد: به همین منظور اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعی استان البرز از كارگران ، كارآفرینان و كارفرمایان شریف استان دعوت كرده تا همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كنند. وی گفت: كارگران زحمتكش استان دوشادوش دیگر اقشار جامعه با درك حساسیت شرایط موجود به خصوص در منطقه خاورمیانه ضمن شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس بارزترین شكل تعهد را به نمایش خواهند گذاشت. حدادپور گفت: در این روز راهپیمایان خوابهای آشفته مستكبران را به كابوسی وحشتناك تبدیل می كنند و به حول قوه الهی همراه با دیگر آزادی خواهان جهان به ویژه مردم فهیم ایران اسلامی رعب و وحشت را بر اردوی متجاوزین مستولی خواهند كرد. وی تاكید كرد: پاسداشت روز جهانی قدس به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وظیفه آحاد ملت آزادیخواه جهان است و امیدواریم قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان هرچه زودتر از چنگال رزیم صهیونیستی آزاد شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود