25 مرداد 1391
شماره خبر: 10327

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف جاده چالوس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف جاده چالوس

سپیدار آنلاین: تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور کرج چالوس شش کشته و یک زخمی به جای گذاشت.
بر اثر سانحه رانندگی در جاده چالوس 5 نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند که متاسفانه بر اثر فوت یکی از آنها تعداد کشته شدگان این تصادف مرگبار به 6 نفر رسید. این سانحه در کیلومتر 9 جاده کرج – چالوس و در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد رخ داده که طی ان پنج نفر در دم جان باختند و یکی از مجروحان که کودک 9 ماهه بوده در بیمارستان جان باخت. علت سانحه سبقت غیرمجاز خودروی پرشیا بوده است.
دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در کرج
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: افرادی که پس از سرقت خودرو از تهران و انتقال آنها به کرج و شهرهای اطراف تهران اقدام به سرقت از ساختمانهای نیمه کاره می کردند، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج دستگیر شدند. سرهنگ خیرخواهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر اینکه لحظاتی پیش افرادی با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان مقادیر زیادی میلگرد از ساختمان نیمه کاره ای که وی کارفرمای آن است را به سرقت برده و متواری شده اند پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی از دستگیری متهمان در جاده ملارد و در حین فرار خبر داد و گفت: متهمان به علت سرعت بالا حین فرار و انجام حرکات مارپیچ تصادف کرده و به علت مصدومیت پس از دستگیری روانه بیمارستان شدند.
دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد تومانی در کرج
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری فردی که در قالب ساخت و ساز برجهای تجاری و مسکونی از بیش از 100 نفر از خریداران خود مبلغ 30 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد. سرهنگ صادقی اظهار داشت: با بررسی پرونده و دریافت اظهارات شاکیان مشخص شد که فردی به نام «خسرو-ک» با تهیه
وامهای مشارکتی اقدام به ساخت برج کرده و پیش فروش و تحویل واحدهای برج را مشروط به تصفیه کامل مبلغ واحدهای خریداری شده به مشتریان،ت حویل می دهد.
وی گفت: مالک برج در زمان انعقاد قرداد با تنظیم یک قرداد صوری کلیه مبلغ ملک را از مشتریان دریافت و با ارائه مدارک به ظاهر قانونی وانمود می کرد که با تصفیه کامل، واحد را به آنها فروخته است در حالیکه خریداران ملک هنگام دریافت سند قطعی متوجه می شدند که فروشنده مبلغ وام را با بانک مورد نظر تصفیه نکرده و کلیه بدهی ها و دیرکرد اقساط آن بر عهده خریداران است.
سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه متهم قصد خروج از کشور را داشته ادامه داد : کلیه محلهایی که احتمال حضور متهم در آنجا متصور بود شناسایی و به صورت شبانه روزی تحت نظر قرار گرفته شد تا اینکه ماموران متوجه شدند متهم اخیرا از یکی از نمایشگاههای اتومبیل اقدام به خریداری یکدستگاه خودرو پرادو کرده، بنابراین با دریافت مشخصات خودرو و اجرای طرح مهار در کلیه مسیرها خودرو مورد نظر را شناسایی و با ردیابی و تعقیب خودرو ، وی را در حال پارک کردن ماشین در مقابل یکی از آپارتمانهایش در منطقه جهانشهر کرج در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود