25 مرداد 1391
شماره خبر: 10331

9 سکونتگاه غیر رسمی در کرج شناسایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

9 سکونتگاه غیر رسمی در کرج شناسایی شد

سپیدار آنلاین : مدیرکل اجتماعی استانداری البرز گفت: تاکنون 9 محله در موضوع سکونتگاه در کرج شناسایی شده و محله های سهرابیه، اخترآباد و حصار بالا به عنوان مناطق هدف در دست بررسی قرار گرفته اند.
غلامرضا نجفی در خصوص سکونتگاههای غیررسمی در کرج گفت: در بحث سکونتهای غیر رسمی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز و استفاده از انشعابات غیرمجاز آب و برق، تا کنون 9 محله در کرج شناسایی شده که سه محله سهرابیه، اخترآباد و حصار بالا توسط مشاور مربوطه به عنوان مناطق هدف در دست بررسی و تحت مطالعه هستند. نجفی در ادامه گفت: این مناطق باید از دید اجتماعی و فرهنگی دقیق بررسی شوند تا بتوان نتیجه گیری کرد که انجام چه کارهای اجتماعی و فرهنگی می تواند راه گشا باشد. وی گفت: به عنوان مثال در محله هایی که وقوع جرم در آنها بیشتر است با استقرار کانکس نیروی انتظامی و یا در صورت امکان احداث پاسگاه می توان شرایط را بهتر کنترل کرد. نجفی ابراز امیدواری کرد: مسکن مهر می تواند در جابجایی مردم از بافتهای فرسوده به خانه های نوساز موثر بوده و نقطه عطفی در نوسازی محله ها باشد.
محله بی دفاع در کرج نداریم
مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در بخشی دیگر در تعریف محله بی دفاع گفت: محله بی دفاع به محله ای اطلاق می شود که وجود اشرار و اراذل در آنجا به حدی باشد که حاکمیت محلی توانایی کنترل و مقابله با آنها را نداشته و اشرار بر مردم آن محدوده تسلط داشته باشند. وی تصریح کرد: خوشبختانه چنین محله ای در کرج نداریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود