26 مرداد 1391
شماره خبر: 10363

ملت با حضور در راهپیمایی به فرمان ولایت لبیک می‌گویند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ملت با حضور در راهپیمایی به فرمان ولایت لبیک می‌گویند

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی انتظامی فرماندار ساوجبلاغ مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان را اعلام کرد و گفت: ملت ایران و به ویژه مردم ساوجبلاغ با حضور در راهپیمایی به فرمان ولایت لبیک خواهند گفت.
ابوالقاسم پالیزگیر در ساوجبلاغ اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت طاغوت توسط ملت ایران و به رهبری مرجعیت معظم شیعه، مردم ما دست از مبارزه و ایثار برنداشته و اقدام به انجام وظایف دینی و شرعی خود کردند. وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، تلاش برای وحدت امت اسلامی و مقابله با دشمنان مسلمین به ویژه رژیم منفور و غاصب صهیونیستی است. معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ افزود: در همین راستا بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درک صحیح شرایط و توطئه‌ شومی که استکبار جهانی برای جهان اسلام تدارک دیده است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری و فرمان تظاهرات اعتراض‌آمیز سراسری در جهان صادر فرمودند. پالیزگیر ادامه داد: خوشبختانه شاهد هستیم که مسلمانان در سراسر جهان به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و طی 3 دهه اخیر راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود. وی تاکید کرد: به طور قطع امسال نیز مردم ما به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی عمل کرده و با حضور گسترده خود ضمن تجدید میثاق با ولایت، علیه جنایات رژیم صهیونیستی یک صدا فریاد خواهند زد.
آمادگی ساوجبلاغ برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ در ادامه به آمادگی گروه‌ها، تشکل‌ها، احزاب و نهادهای مختلف حاضر در این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر گروه‌های مردمی تلاش‌های بسیاری برای آماده‌سازی مقدمات برگزاری این مراسم انجام دادند. پالیزگیر افزود: همچنین با اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مرتبط، شهرستان ساوجبلاغ آماده برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است. مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در ساوجبلاغ اعلام شد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسیر راهپیمایی مردم در شهرستان ساوجبلاغ مشخص شده است؟ گفت: مسیرهای تعیین شده برای برگزاری این مراسم باشکوه نسبت به سال‌های گذشته تغییرات اندکی داشته است. معاون فرماندار ساوجبلاغ افزود: سخنران مراسم آقای علی حدادی فرماندار ساوجبلاغ است و مردم راهپیمایی خود را راس ساعت 11 صبح از میدان امام (ره) هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ به سمت مصلی آغاز می‌کنند. پالیزگیر افزود: راهپیمایان پس از عبور از خیابان‌ اصلی شهر در مصلای ساوجبلاغ حاضر شده و به امامت خطیب محترم جمعه نماز سیاسی و عبادی جمعه را اقامه و سپس قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صادر و قرائت خواهند کرد.
وی در پایان بیان داشت: در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی به ویژه بسیجیان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی، هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و طلاب و بالاخره مسئولان حضوری گسترده خواهند داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود