24 مرداد 1391
شماره خبر: 10262

آمادگی کامل استان البرز برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمادگی کامل استان البرز برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را داریم.
ناصر رجبی اظهار داشت: شرایط جامعه جهانی به گونه‌ای است که شاهد افزایش کینه و دشمنی غربی‌ها علیه امت اسلامی هستیم. وی تصریح کرد: استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی که تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند، در سال‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را علیه کشورهای مستقل اسلامی به ویژه ایران و سوریه بیشتر کرده و برای ضربه زدن به منافع ما فعال‌تر شده‌اند.
جهان اسلام انزجار خود از صهیونیست‌ها را به نمایش می‌گذارد
معاون سیاسی استاندار البرز تاکید کرد: در چنین شرایطی بیش از گذشته نیازمند وحدت امت اسلامی و تداوم اعتراض‌ها به جنایات غرب و رژیم صهیونیستی هستیم.
رجبی در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: اکثر رسانه‌های بزرگ و پرمخاطب جهان در اختیار غربی‌ها و تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است و آنها اجازه انتشار واقعیت و اخبار جنایات اسرائیلی‌ها در قدس شریف را نمی‌دهند. وی ادامه داد: از سوی دیگر صهیونیست‌ها باید بدانند که جنایاتی که علیه ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین مرتکب می‌شوند، بی‌پاسخ نمانده و باید در برابر افکار عمومی و ملت‌ها پاسخگوی جنایات خود باشند.
معاون سیاسی استاندار البرز ادامه داد: بنابراین حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم فلسطین، موجب هراس غربی‌ها خواهد شد.
رجبی تاکید کرد: در این روز امت اسلامی یک صدا انزجار و نفرت خود از صهیونیست‌ها را فریاد زده و این صدا باید به گوش جهانیان برسد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های انجام شده برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: در حال حاضر امکانات لازم برای حضور گسترده مردم در این مراسم فراهم شده است. این مسئول در پایان اذعان داشت: به فضل الهی امسال نیز شاهد حضور گسترده، باشکوه و با بصیرت مردم استان البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و ضمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب اسلامی، از ملت مظلوم فلسطین با تمام توان دفاع خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود