28 مرداد 1391
شماره خبر: 10392

پرچم آزادیخواهی و دفاع از مظلومان فلسطین در اشتهارد به اهتزاز درآمد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرچم آزادیخواهی و دفاع از مظلومان فلسطین در اشتهارد به اهتزاز درآمد

سپیدار آنلاین: مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان اشتهارد با حضور هزاران نفری خود در راهپیمائی روز قدس، پرچم آزادیخواهی و دفاع از مظلومان فلسطین را بر آسمان این شهر به اهتزار در آورده و برگ زرین دیگری از دفترافتخارات و حماسه آفرینی های خود ورق زدند.
برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات مردم همیشه در صحنه اشتهارد ورق خورد و مردم روزه دار و ولایت مدار این شهر همگام و هم نوا با سایر مسلمانان جهان به صحنه آمده و پرچم آزادیخواهی و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را بر آسمان شهر به اهتزاز در آوردند. مسجد قاضیان، خیابان شهید چمران، بلوارآیت الله خامنه ای و مصلای نماز جمعه این شهرستان امروز نظاره گر شور حضور مردمی بود که مخلصانه ندای امام احل و رهبر کبیر انقلاب اسلامی را لبیک گقته و با پایبندی به ارزش های انسانیت، ظلم و جور بر علیه خواهران و برداران دینی خود در فلسطین را تاب نیاورده و فریاد زدند در دفاع از حقوق آنها جان بر کفند. خیابان های اشتهارد امروز گام های استوار مردمی را لمس کردند که با زبان روزه جهادگر جبهه حق علیه باطل بوده و با اتحاد خود بیداری اسلام و مسلمانان در در گوش مزدوران خفته به ظاهر بیدار صهیونیسم فریاد زدند. از ساعت های اولین راهپیمائی مردم با شور واشتیاق خاصی به سمت مسیرهای اعلام شده برای راهپیمائی آمده و چهره شهر با پرچم های رنگین که نوشته های آنها همه اعلام حضور بود و دفاع از مظلومان و اعلام انزجار از آمریکا و صهیونیسم عجین شد. مردم اشتهارد علاوه بر اعلام حمایت از حقوق مردم فلسطین و فریاد بیداری اسلامی، در حاشیه راهپیمائی روز قدس با مردم زلزله زده آذربایجان شرقی نیز اعلام همدردی کردند. برپایی ایستگاه جمع آوری کمک به زلزله زده ها در حاشیه راهپیمائی روز قدس خود نمادی بود از حس انسان دوستی مسلمانان و اعلام همدلی و همراهی آنها با یکدیگر. اقشار مختلف مردم شهرستان اشتهارد، فرماندار این شهر، مدیران و مسئولان، اصناف و کسبه مردو زن، پیر و جوان و حتی کودکان در این راهپیمائی همگام و همقدم شده و همه یک صدا آزادی قدس شریف و عزت روز افزون اسلام را فریاد زدند. مردم اشتهارد با به اتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، انحطاط و نابودی آنها در آینده ای نه چندان دور را فریاد زده و به مزدوران عالم گفتند که پیروزی حق بر باطل وعده محقق الهی است. مردم اشتهارد پس از حضور گرم و یکپارچه در راهپیمائی روز قدس حضوری پر شور را در نماز سیاسی عبادی روزجمعه رقم زدند و بار دیگر رو به کعبه آزادی قبله گاه اول مسلمانان را خواستار شدند.
ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین خود عین پیروزی است
در حاشیه راهپیمائی روز قدس گفت: ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در مقابل ظلم و جور صهیونسیم خود عین پیروزی است و بی شک آنها در آینده ای نه چندان دور مزد و اجر این ایستادگی خود را خواهند دید. وی تاکید کرد: بی شک پیروزی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف را به زودی جشن خواهیم گرفت و روسیاهی هم در این دنیا و هم در آخرت از آن مزدوران و اشغالگران خواهد بود. فرماندار اشتهارد گفت: مردم این شهر امروز همگام و هم صدا با سایر ایرانیان ندای ولی فقیه خود را لبیک گفته و فریاد زدند که با تمام قوا در دفاع از ولایت فقیه، انقلاب و ارزشهای اسلامی در صحنه حضور دارند. وی تصریح کرد: بی شک حضور پرصلابت مردم ایران در راهپیمائی امروز بر دامنه بیداری اسلامی در جهان دامن زده و قدرت اسلام در همه جهان سایه خواهد افکند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود