28 مرداد 1391
شماره خبر: 10405

ساوجی ها حماسه حضور را فریاد زدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ساوجی ها حماسه حضور را فریاد زدند

سپیدار آنلاین: مردم روزه دار ساوجبلاغ راهپیمایی روز جهانی قدس را با شکوهی هر چه تمام به نمایش گذاشتند.
مردم ساوجبلاغ پا به پای دیگر مردم استان البرز و البرزیها نیز همچون سایر مردم کشور در ساعات اولیه آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس خود را به مسیرهای اعلام شده رساندند تا در کنار یکدیگر شکوهی دیگر را رقم زنند. مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ساوجبلاغ همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک گویی با بانگ پرخروش رهبر معظم انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین و سایر ملت‌های آزاده و در بند اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند. مردم مومن شهرستان ساوجبلاغ که با زبان روزه از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در مسیرهای اعلام شده حضور داشتند، فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ برامریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند و خشم و انزجار خود را از مستکبران فریاد زدند. مردم شهرستان ساوجبلاغ از هشتگرد و شهر جدید گرفته تا چهارباغ و کوهسار، تا روستاهای شلمزار، قوهه و خورین همه و همه در کنار یکدیگر با زبان روز فریاد عدالت خواهی و حمایت از مظلوم سر دادند و به ندای امام خمینی در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین لبیک گفتند. میدان امام خمینی هشتگرد مملو از جمعیتی بود که خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می کردند و اتفاقا حماسه ای تازه خلق کردند که در حافظه تاریخ خواهد ماند و برگ زرین دیگر برای این شهرستان پرافتخار است.
کودکان ساوجی اعتقاد به صلح را تمرین کردند
امروز نسل جوان و کهنسال در کنار یکدیگر قرار گرفتند؛ کودکان نیز دوشادوش دیگر اقشار آمده بودند. آمدند تا اعتقاد به برقراری صلح جهانی را از کودکی فریاد بزنند و به مستکبران بخندند که چگونه به خیال خود آمده اند آرامش و امنیت ملتها را برهم بزنند. غافل از اینکه آنچه آشفته می شود و بر هم می ریزد خوابهای آشفته آنان است. کودکان با شوقی وصف ناپذیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآوردند و برقراری صلح، حمایت از مظلوم، گسترش عدالتخواهی و مبارزه برای آزادی نوع بشر را تمرین کردند.ساوجی ها با زلزله زدگان آذربایجان همدردی کردند در کنار صفوف های طولانی در مسیر راهپیمایی، مردم ساوجبلاغ با اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی سعی کردند نقشی هرچند کوچک در کاهش آلام مردم مناطق زلزله زده کشور داشته باشند. پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی مملو از جمعیتی بود که با در دست داشتن مواد غذایی و پتو سعی کردند ضمن همدردی با بازماندگان زلزله اخیر ، در این ماه خدا سفره هموطنانشان در دیگر سوی این سرزمین کهن بی قوت نماند. دیار آذربایجان داغدیده است؛ اما مردم کشور از جمله مردم ساوجبلاغ فراموش نکردند در کنار اعلام انزجار و نفرت از صهیونیست غاصب و استکبار جهانی، به یاری هموطنان زلزله زده بشتابند و حماسه ای دیگر در این روز رقم بزنند.
اتفاق کم نظیری است؛ خلق دو حماسه بزرگ در یک روز. فرماندار ساوجبلاغ در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن قدردانی از حضور بی شائبه مردم این شهرستان گفت: این مراسم امسال باشکوهتر از هر سال در این شهرستان برگزار شد. علی حدادی افزود: دشمن در خیال خام خود تصور می کند تهدیدها و تحریم ها می تواند در ارادت مردم به نظام اسلامی تزلزل ایجاد کند؛ ولی از نکته ای مهم غفلت کرده است. وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی شرایط سخت انقلاب و دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشته اند و این تهدیدها رای آنها را پایبندی به اعتقاداتشان تغییر نمی دهد. حدادی همچنین ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده در آذربایجان یادآور شد: کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم ساوجبلاغ در حال جمع آوری است و به زودی به مناطق زلزله زده ارسال می شود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود