14 شهریور 1391
شماره خبر: 11088

نظام مهندسی استان البرز مظلوم واقع شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نظام مهندسی استان البرز مظلوم واقع شده است

سپیدار آنلاین: نایب رئیس سابق سازمان نظام مهندسی استان البرز با بیان اینکه نظام مهندسی استان البرز مظلوم واقع شده است، گفت: برخی مسئولان استان نمی خواهند به مهندسان استان البرز توجه کنند.
رحمت الله یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه نظام مهندسی استان البرز مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: برخی مسئولان استان دلشان نمی خواهد که به مهندسان استان البرز توجه کنند. وی ادامه داد: زلزله و اتفاقات مختلفی برای مردم می افتد، 80 درصد آن بر عهده نظام مهندسی است که باید حضور و نظارت داشته باشد. وی تصریح کرد: تعدادی سمینار گذاشتیم که در این سمینار از مسئولان استان دعوت کردیم که حضور نداشتند و پوشش خبری خوبی هم داده نشد.
رئیس گروه تخصصی مکانیک استان البرز با بیان اینکه امروزه سازمان نظام مهندسی در استان البرز شکل گرفته است وظایف و تکالیف فرق دارد، اضافه کرد: امروزه خیلی کار و حرف برای گفتن داریم. نایب رئیس سابق سازمان نظام مهندسی استان البرز در خصوص تاثیر نظام مهندسی در ایمن سازی شبکه گاز استان البرز، افزود: در این چند سال گذشته دو مورد حادثه در شبکه گاز رخ داده است و علت مابقی حوادث به دلیل نبود ناظر بوده است.



منبع: خبرگزاری مهر
نظام مهندسی استان البرز مظلوم واقع شده است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود