2 بهمن 1392
شماره خبر: 114479

تدوین پیش نویس فقه و اخلاق رسانه برای نخستین بار در کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تدوین پیش نویس فقه و اخلاق رسانه برای نخستین بار در کشور


معاون سازمان بسیج رسانه کشور از فعالیت بسیج رسانه در 28 استان کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور با همکاری اصحاب رسانه در حال تدوین پیش نویس فقه و اخلاق رسانه هستیم.
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز با حضور سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، قاسم کشمیری معاون سازمان بسیج رسانه کشور و جمعی از خبرنگاران در سپاه استان البرز برگزار شد. در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از تلاش های علی جعفری مدیر سابق بسیج رسانه البرز تقدیر و محمد خدابین که پیش از این مسئولیت روابط عمومی سپاه را بر عهده داشت به عنوان مدیر جدید بسیج رسانه البرز معرفی شد.
رسانه ها باید در همه حال رسالت خود را حفظ کنند
معاون سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم گفت: از زمان تشکیل انقلاب اسلامی دشمن به واسطه تفکری که جمهوری اسلامی در دنیا به وجود آورده در صدد ایجاد مشکل در کشور بوده است زیرا دشمن نه با جمهوری اسلامی بلکه به تفکر اسلامی مشکل دارد. قاسم کشمیری با بیان اینکه دشمن نمی تواند با ایران وارد جمگ فیزیکی شود و از این رو به راه اندازی جنگ نرم روی آورده است، اظهار داشت: باید به یقین برسیم که در جنگ نرم هستیم و سپس به مقابله با آن بپردازیم و رسانه باید بداند در کجای این جنگ نرم ایستاده است. وی ادامه داد: رسانه ها ابزار قدرتمندی در جهت تغییر افکار عمومی هستند و تاثیرگذارترین وسیله در دنیای امروز به شمار می روند و دشمن به خوبی این مهم را درک کرده است. معاون سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: در بدترین شرایط کشور که برخی با هجمه های رسانه ای بر این باور بودند که ایران در حال تغییر و تحولات اساسی است مقام معظم رهبری با یک جمله فضای کشور را عوض کردند و این امر نشان از قدرت ولایی ایشان است. کشمیری با بیان اینکه هدف ما بصیرت افزایی برای مقابله محکم با جنگ نرم است خطاب به رسانه ها تاکید کرد: باید در همه حال رسالت رسانه ای خود را حفظ کنید متاسفانه برخی در کشور خواسته یا ناخواسته گل به خود می زنند در حالی که تنها تفکر بسیجی می تواند مشکلات را حل کند. وی همچنین از فعالیت بسیج رسانه در 28 استان کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور با همکاری اصحاب رسانه در حال تدوین پیش نویس فقه و اخلاق رسانه هستیم. معاون سازمان بسیج رسانه کشور اعلام کرد: تا پنج سال آینده سازمان بسیج رسانه باید 10 هزار عضو داشته باشد و در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از خبرنگاران کشور عضو این سازمان هستند که از این تعداد 180 نفر خبرنگاران البرز را شامل می شود.
بسیج رسانه یک جبهه است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم 22 بهمن امسال گفت: حرکت عظیم امام راحل و تشکیل حکومت حق در قرن حاضر الگویی برای دیگر کشورها شد و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که تمام احکام خود را از احکام و دستورات الهی گرفته باشد. سردار بهرام حسینی مطلق ادامه داد: خصومت دشمنان با ایران اسلامی به علت تفکر اسلامی حاکم بر جامعه است و دشمن به خوبی بر قدرت ایران در منطقه واقف است و این امر دلیل محکمی برای دشمنی با ایران به شمار می رود. وی اظهار داشت: مردم در همه احوال و در طول سال های پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در حفظ آرمان های انقلاب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده اند و بدون شک مراسم 22 بهمن امسال نیز همانند سالهای گذشته در تمامی استانهای کشور

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود