25 شهریور 1391
شماره خبر: 11566

واحدهای مسکونی روستایی البرز تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واحدهای مسکونی روستایی البرز تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند

سپیدار آنلاین: معاون امور بازسازی و مسکن روستایی استان البرز گفت:واحدهای مسکونی روستایی این استان که از تسهیلات ویژه طرح مقاوم سازی استفاده می کنند تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.
حیدر حامدی اظهار داشت : بیمه واحدهای مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت انجام می شود.
وی، مدت این بیمه را در مقابل حوادثی از جمله آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، انفجار ، صاعقه ، رانش زمین و طوفان 10 سال ذکر کرد و بیان داشت : این واحدها تا سقف 125 میلیون بیمه خواهند شد. معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان البرز خاطرنشان کرد:طرح بیمه واحدهای مسکونی روستایی دراجرای مصوبه هیات دولت انجام می شود. وی با اشاره به اینکه خانه های احداث شده تحت نظارت نظام فنی روستایی نیز می توانند از این طرح استفاده نمایند، گفت : در اجرای این طرح حدود 3 هزار واحد مسکونی در روستا ها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر استان البرز تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. وی افزود : ارایه تسهیلات بانکی با سود کم برای مقاوم سازی و نظارت نظام فنی روستایی از جمله کار های صورت گرفته در ساخت خانه های مقاوم در سطح این استان است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود