28 بهمن 1392
شماره خبر: 116553

تربیت کودکان و نسلهای آینده ساز باید عالمانه باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تربیت کودکان و نسلهای آینده ساز باید عالمانه باشد


مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشورگفت: نگاه به کودک و نوجوان و تربیت نسل های آینده سازباید عالمانه باشد.
ˈمحسن فضلی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز که در مجتمع آفرینش های فرهنگی هنری کانون این استان برگزار شد، افزود: اکنون دو نگاه عامیانه و فرهنگی به فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که باید نگاه فرهنگی تقویت شود. وی اظهارکرد: جامعه ای که نگاهش به کودک و فرهنگ نگاهی عالمانه باشد در واقع بر تفکرفرهنگی تکیه کرده است. وی از مسوولان به ویژه در استان البرز خواست تا نگاه عالمانه و فرهنگی به تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان داشته باشند. فضلی فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را متفاوت از دیگر بخش ها دانست و گفت: در این عرصه مربیان با تمام وجود به پرورش استعدادها و تربیت نسل آینده ساز می پردازند.
کانون حلقه مفقوده در دریای آموزش و پرورش
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا نیز درمجلس شورای اسلامی دراین آیین گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از محوری ترین بخش های آموزشی و تربیتی کشور است که تاکنون از تمام ظرفیت های آن به خوبی استفاده نشده است. ˈعزیز اکبریان ˈ ادامه داد:اکنون این کانون فقط

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود