3 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120421

نشست مشترک اعضای ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانهای تهران و البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست مشترک اعضای ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانهای تهران و البرز برگزار شد


در اجرای رئییتاکیدات س سازمان زندانهادر جلسه ویدیو کنفرانس نشست مشترک اعضای ستاد کاهش آسیب زندانهای تهران و البرزبا دستور جلسه ارتقای امور فرهنگی با محوریت نماز و باوره های دینی در مرکز آموزش منطقه 7کشوری برگزار شد.
در ابتدای این هم اندیشی که توسط معاونین سلامت، و اصلاح و تربیت زندانهای تهران و البرز برنامه ریزی شده بود کمال زارعی معاون سلامت ،اصلاح و تربیت زندانهای استان البرز طی سخنانی گفت: دو استان تهران و البرز در محدوده زندانها از خصائص مشترکی برخوردار می باشند و تعامل و همفکری و همدلی باعث ارتقلی فعالیتها در هر دو بخش می گردد که بنابر پیشنهاد آقای باقری مدیر کل زندانهای استان البرز این جلسه هم اندیشی بین اعضای ستاد کاهش آسیب بین هردو استان مشترکا در حال برگزاری است.
وی افزود: جلسه ویدیو کنفرانس 18فروردین سال جاری مدیران کل زندانهای سراسر کشور به ریاست آقای اسماعیلی رئیس سازمان زندانها برگزار شد که در 5 نکته مورد تایید ایشان ارتقای فرهنگ با محوریت نماز در دستور کار قرار گرفت که همواره باید مد نظر باشد.
فرهنگ با عزم عمومی برای ارتقای سلامت کار و کار آمدی نظام زندانبانی
این گزارش می افزاید : در ادامه این نشست علی رضا سبک روح معاون سلامت ، و اصلاح و تربیت زندانهای استان البرز گفت : بنابر نامگذاری سال 93 فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری رئیس محترم سازمان زندانها نیز اولویت اصلی سازمان زندانها را " فرهنگ با عزم عمومی برای ارتقای سلامت کار و کار آمدی نظام زندانبانی " تعریف نموده است . وی افزود : با این تعریف در راس اقدامات اصلاحی و تربیتی فرهنگ قرار می گیردیعنی تنیده شدن ارزشهای اسلامی و اعتقادی و در یک معنی روش درست زندگی کردن با محوریت نمازبیش از همیشه باید در دستور کار قرار گیرد .توسعه فرهنگ منجر به توسعه همه جانبه جوامع بشری خواهد شد. سبک روح تصریح نمود: هم اندیشی و استفاده از تجارب یکدیگر در دست یابی به این مهم می تواند اثر بخش باشد. وی در ادامه اظهار داشت : سازمان زندانها ، سازمانی با برنامه و صاحب اندیشه است که در قالب مدیریت جامع مدیریت کیفیت ماموریت خود را که همان اجرای احکام مبتنی بر اصلاح و تربیت است به انجام می رساند و در پایان اقدامات ارزیابی می گردد.
تحت پوشش 2685نفر در طرح آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود