6 مهر 1391
شماره خبر: 12227

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس البرز به صدا درمی‌آید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس البرز به صدا درمی‌آید

سپیدار آنلاین: جانشین پلیس البرز گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی در مدارس البرز به صدا در خواهد آمد.
علیرضا صالحی در نشستی به منظور معرفی برنامه‌های هفته ناجا اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در این هفته در البرز اندیشیده شده است. وی ادامه داد: در این راستا بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان البرز برگزار می‌شود که گامی اساسی در جهت معرفی عملکرد و فعالیت نیروی انتظامی به مردم است. این مسئول با تأکید بر این که مردم باید بیش از گذشته با عملکرد و فعالیت پلیس در بخش‌های مختلف آشنا شوند افزود: اقدامات فرهنگی و اجتماعی که طی سال‌های گذشته از سوی پلیس انجام شده سبب آگاهی بخشی مردم نسبت به عملکرد پلیس شده است. صالحی با اشاره به این که هفته ناجا امسال با شعار سرمایه اجتماعی، اساس و اقتدار ما نامگذاری شده است، ‌خاطرنشان کرد: هفته ناجا از 4 مهر ماه آغاز و تا 8 مهر ادامه دارد.
وی در ادامه سخنان خود به عناوین روزهای این هفته اشاره کرد و گفت: اولی روز از این به هفته با عنوان پلیس، قانون، اقتدار و انضباط نامگذاری شده است. به گفته صالحی پلیس، اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی،‌ پلیس، دانش و فناوری و پلیس، کارآمدی و پاسخگویی به ترتیب روزهای دوم تا چهارم این هفته می‌باشند.
وی پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی، پلیس ولایت‌مداری و فداکاری و ناجا پلیس جامعه و پاسداری از ارزش‌ها را از دیگر عناوینی عنوان کرد که طی روزهای هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
برپایی نمایشگاه ناجا در کرج
جانشین پلیس البرز در ادامه همچنین به برگزاری نمایشگاهی در کرج اشاره کرد و افزود: مشاوره وظیفه عمومی، درخواست گذرنامه، خلافی خودرو، انگشت نگاری و سوپیشینه در این نمایشگاه غرفه دارند که طی مدت برپایی این نمایشگاه به مردم خدمات ارائه می‌دهند.صالحی تجلیل از خانواده‌های شهدای،‌ غبار روبی و عطرافشانی مزار شدای نیروی انتظامی و برگزاری مسبقات فرهنگی و ... را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد. این مسئول گفت: همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی در مدارس این استان به صدا درخواهد آمد. وی راه‌اندازی شهرک آموزش ترافیک، برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع جامعه عاری ازاعتیاد را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود