9 مهر 1391
شماره خبر: 12384

ساخت واحدهای مسکن مهر نظرآباد در مراحل پایانی قراردارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساخت واحدهای مسکن مهر نظرآباد در مراحل پایانی قراردارد

سپیدار آنلاین: معاون امور مسکن و شهری بنیاد مسکن استان البرز گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر این شهرستان در مراحل پایانی خود قرار دارد.
رضا فرهاد زاده اظهار داشت : دو هزار و 880 واحد مسکن مهر با کیفیت بالا در این شهرستان در حال ساخت است که بزودی تحویل متقاضان می شود.
وی با اشاره به ظرفیت جدید ثبت نام درمسکن مهر نظرآباد بیان داشت: متقاضیان جدید برای ثبت نام در این طرح می توانند با پرداخت 10 تا 80 میلیون ریال و با استفاده از تسهیلات ویژه برای اجرای ساخت طرح مسکن مهر صاحبخانه شوند. وی اولویت واگذاری واحدهای مسکن نظرآباد را با افرادی دانست که زودتر نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام کنند و ادامه داد : افراد واجد شرایط می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و تحویل این واحدها به ادارات بنیاد مسکن شهرستانهای استان البرز مراجعه کنند. وی زیربنای این واحدها را بین 55 تا 85 متر مربع اعلام کرد و افزود :با توجه به محدود بودن متراژ واحدها ، اولویت ثبت نام در متراژ واحدهای مختلف با افرادی است که نسبت به تکمیل پرونده خود سریعتر اقدام کرده اند. وی پیشرفت فیزیکی مسکن مهر نظرآباد را مناسب عنوان کرد وادامه داد : در این طرح عملیات اجرایی بیشتر واحدها به مراحل پایانی رسیده یا در مراحل پایانی اجرا است که بزودی آماده بهره برداری خواهد شد. معاون امور مسکن و شهری بنیاد مسکن استان البرزبا اشاره به بحث فاضلاب در این طرح تصریح کرد : دستگاههای خدمات رسان طبق زمان تعین شده در تلاشند تا اخر آذرماه این طرح را انجام دهند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود