17 آبان 1391
شماره خبر: 14570

ثبت نام جدید مسکن مهر نظرآباد آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ثبت نام جدید مسکن مهر نظرآباد آغاز شد

سپیدار آنلاین: معاون امور مسکن و شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: ثبت نام جدید برای متقاضیان مسکن مهر در شهرستان نظرآباد آغاز شد.
رضا فرهاد زاده اظهار داشت: متقاضیان با آورده بین 10 تا 80 میلیون ریال می توانند واحدهای خود را که حدود 50 تا 80 متر است تحویل بگیرند. وی با اشاره به مراحل پایانی دو هزار و 880 واحدی مسکن مهر در شهرستان نظرآباد افزود : مراحل اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی به مرحله پایانی رسیده است و بزودی تحویل متقاضیان خواهد شد. فرهاد زاده بیان داشت: براساس تفاهم نامه ای که با اداره آب و فاضلاب منعقد شده، قرار است آبفا هرچه سریعتر عملیات بهره برداری از فاضلاب آن منطقه را نیز به پایان رساند. وی پیشرفت فیزیکی در طرح های مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در این استان را خوب عنوان کرد و ادامه داد : در برخی از طرح ها عملیات اجرایی به پایان رسیده یا در مراحل پایانی است.
معاون امور مسکن و شهری بنیاد مسکن استان البرز با اشاره به همکاری یک شرکت کارگزار برای ثبت نام های جدید مسکن مهر در شهرستان نظرآباد گفت: افراد واجد شرایط می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام و تحویل این واحدها به ادارات بنیاد مسکن شهرستانهای استان البرز مراجعه کنند. وی پروژه یکهزار و 692 واحدی شهرستان اشتهارد را نیز یکی دیگر از طرحهای مسکن مهر در حال ساخت در این استان نام برد و افزود : این پروزه با رشد فیزیکی 93 درصدی همراه بوده که در صورت اتمام تحویل متقاضیان خواهد شد به گفته فرهاد زاده، در مکان دیگری از اشتهارد نیز مجتمع 464 واحدی با رشد فیزیکی 65 درصد در دست ساخت است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود