31 خرداد 1393
شماره خبر: 124383

شبکه استانی البرز 64 درصد مخاطب دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شبکه استانی البرز 64 درصد مخاطب دارد


مدیرکل صدا و سیمای استان البرز از افتتاح اولین استودیوی مجازی در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی ها در سال جاری آمار مخاطبان شبکه استانی البرز به 64 درصد رسیده است.
حبیب الله مازندرانی ظهرشنبه در آیین افتتاح رسمی20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی شهر گرمدره با بیان اینکه مردم این منطقه مدت ها از داشتن شبکه تلویزیونی و رادیویی محروم بوده اند، اظهار داشت: در بازه زمانی دو ماهه پس از طرح موضوع این مهم در دستور کار صدا و سیمای استان البرز قرار گرفت و با امکانات محدود موجود امروز شاهد افتتاح 20 شبکه تلویزیونی و رادیویی در شهر گرمدره هستیم.
شبکه استانی البرز 64 درصد مخاطب دارد
مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در ادامه به ارزیابی های واحد تحقیقات صدا و سیما اشاره کرد و با بیان اینکه رابطه معنا داری بین کاهش تماشای ماهواره با افزایش شبکه های استانی وجود دارد؛ گفت: طبق آخرین نظرسنجی ها که در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری انجام شده است آمار مخاطبان شبکه استانی البرز به 64 درصد رسیده است. مازندرانی ادامه داد: پوشش گسترده برنامه های شبکه استانی و تنوع در تولیدات بازتاب فرهنگی مطلوبی خواهد داشت و دست اندرکاران صدا و سیمای استان نیز در صدد تحقق این مهم هستند.
افتتاح اولین استودیوی مجازی در صدا و سیمای البرز
مدیرکل صدا و سیمای استان البرز از افتتاح رسمی اولین استودیوی مجازی در صدا و سیمای البرز نیز خبر داد و افزود: این استودیو که به صورت مجازی است طی هفته آتی افتتاح و راه اندازی می شود. وی تقویت فرستنده های تلویزیونی در شهرستان طالقان را نیز از جمله برنامه های این مرکز برشمرد.
جنگ نرم استراتژی دشمن در هدایت افکار عمومی شده است
مازندرانی در محور دیگری از سخنان خود به سیاست های دشمن در هدایت افکار عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نظامی جای خود را به جنگ نرم داده است و دشمن در صدد هدایت افکار عمومی از طریق جنگ نرم و تبدیل آن به گفتمان سیاسی است.
کلان نگری جایگزین بخشی نگری شود
وی افزود: تنها راه مقابله با استراتژی های دشمن در جنگ نرم اقدامات فرهنگی است که به دور از هرگونه جزء نگری با دیدگاهی کلان به امور محقق می شود.
آمادگی صدا و سیمای البرز در پخش 24 ساعت با مشارکت دستگاه ها
مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در بخش دیگری از آمادگی برای پخش 24 ساعته برنامه های این مرکز خبر داد و گفت: در صورت مشارکت و همکاری دستگاه ها و ارگان های استان، این مرکز تا با تمامی محدودیت ها آمادگی پخش 24 ساعت برنامه ها را خواهد داشت.
تقویت صدا و سیما تقویت هویت بخشی فرهنگی در استان است
وی با اشاره به تنوع فرهنگی اقوام در استان البرز و ضرورت تقویت این مرکز به عنوان نهاد تأثیرگذار فرهنگی افزود: به جهت تنوع فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها هر میزان صدا و سیمای استانی قوی تر باشد حس هویت بخشی مردم این استان تقویت خواهد شد. مازندرانی همچنین با اشاره به محدودیت گیرنده ها در برخی مناطق کوهستانی استان همچون جالوده چالوس گفت: شبکه های رادیویی در شهرستانها از طریق فرستنده ها تحت پوشش قرار می گیرد و از این طریق کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود