10 دی 1390
شماره خبر: 3491

استقبال رئیس مرکز سیمای استانها از مشارکت شهرداری در ایجاد استودیو بخش خبر البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  استقبال رئیس مرکز سیمای استانها از مشارکت شهرداری در ایجاد استودیو بخش خبر البرز

سپیدار آنلاین: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از استقبال رئیس مرکز سیمای استانها از مشارکت شهرداری در راه اندازی استودیو بخش خبر استان البرز خبر داد.
علیرضا پیغمبردوست در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری بیستمین نشست کمیته روابط عمومی های کلانشهرهای کشور گفت:به گفته رئیس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما راه اندازی بخش خبر استان البرز از برنامه های مهم امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که مسئولان ذیربط به جد این موضوع را پیگیری می کنند. وی در ادامه با اشاره به وجود مشکل مکانی برای احداث و راه اندازی مرکز صدا و سیمای استان البرز تاکید کرد: بنا به تصمیم مسئولان، بخش خبر استان البرز تا رفع مشکل مکانی با ایجاد استودیو موقت در محل مرکز اداری اداره کل صدای استان راه اندازی می شود. این مسئول با اشاره به اینکه بخش خبر شبکه استانی البرز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح می شود، اظهارداشت: بنا به گفته های حبیب الله مازندرانی، رئیس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما در صورتی که مدیریت شهری در ایجاد استودیو پخش خبر مشارکت و همکاری کند، این سازمان آمادگی دارد ساعاتی از پخش برنامه از طریق شبکه استانی و رادیو را به این مجموعه اختصاص دهد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج نیز در این دیدار ضرورت تاسیس شبکه استانی در استلان البرز را خاطرنشان کرد و گفت: ایجاد این شبکه می تواند مدیریت شهری را به اهداف تعیین شده نزدیک کند. علیرضا پیغمبردوست با تاکید بر اهمیت رسانه در کلانشهر کرج بیان کرد: فعالیت شبکه استانی دستاوردهای مهمی برای استان البرز همراه دارد. وی راه اندازی شبکه تصویری استان البرز را در ایجاد سلامت روحی و اجتماعی مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: موضوع راه اندازی سیمای استانی البرز محور اصلی برنامه کاری همه مسئولان استانی قرار دارد. این مسئول با تاکید بر فرهنگ سازی از طریق رسانه دیداری عنوان کرد: در جهان امروز وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون با انتقال اطلاعات و شکل دهی به افکار عمومی نقش مهمی در توسعه و ترویج عرصه های مختلف فرهنگ ایفا می کنند. پیغمبر دوست با بیان اینکه امروزه الگو پذیري براي افراد جامعه توسط رسانه هاي دیداري و شنیداري ملموس می باشد، افزود: راه اندازی سیمای البرز به عنوان شاخص ترین دستگاه تولید محصولات فرهنگی زمینه های مساعد و سازنده ای را در زمینه ارتقاي فرهنگ عمومی فراهم می کند. وی اظهارامیدواری: شبکه استانی البرز به همت مسئولان در اسرع زمان راه اندازی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود