1 تیر 1393
شماره خبر: 124411

275 نفر زندانی غیر بزهکار در انتظار کمک خیرین البرز هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

275 نفر زندانی غیر بزهکار در انتظار کمک خیرین البرز هستند


دادستان کرج گفت: 275 نفر زندانی غیر بزهکار در انتظار کمک خیرین استان البرز هستند.
علی فرهادی در نشست هم اندیشی مدیران اجرایی و قضایی استان البرز افزود: این زندانیان دارای 40 میلیارد ریال بدهی هستند که درصورت حمایت خیرین به کانون خانواده های خود باز خواهندگشت. وی ادامه داد: با پیگیری بخش مددکاری و معاضدت های اجتماعی و گذشت شکات می توان گام موثری برای آزادی این افراد برداشت. فرهادی یادآور شد: سال گذشته با تلاش مددکاران اجتماعی 10 میلیارد تومان از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد توسط شکات بخشیده شد. فرهادی در ادامه با اشاره به نقش مردم و مسوولان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ،اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه هایی برای جمع آوری کمک های مردم و آزادی زندانیان البرز برگزار می کنیم. رییس دادگستری استان البرز دراین نشست با اشاره به رسالت ستاد دیه به عنوان تنها نهاد مردمی در امر آزادی زندانیان غیربزهکار گفت: خدمت به افرادی که از بد حادثه گرفتار شده اند، موجب خشنودی خداوند خواهد شد. ˈمحمد صادق مهدوی رادˈ افزود: این نشست به منظور بررسی راهکارهای لازم برای پرداخت بدهی افرادی است که نه از روی عمد بلکه بنا بر شرایط اجتماعی دچار مشکل شده اند و در بند قرار گرفته اند. رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه خواستار تشریک مساعی مردم و سایر نهادهای مردم مدار و خیرین در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد شد و اظهار کرد: آگاه سازی اجتماعی و اطلاع آحاد جامعه نسبت به شرایط زندانیان غیر بزهکار باید در دستور کار رسانه ها و روابط عمومی ها قرار گیرد.
برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان
محمد جواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلسو مسوول خزانه ستاد دیه استان البرز طی سخنانی خواستار حضور مردم در جشن گلریزان درماه مبارک رمضان شد.
وی اظهار کرد: حرکت های مردمی همیشه امیدوار کننده بوده و برکات زیادی به دنبال داشته است که در ماه مبارک رمضان بار دیگر شاهد حمایت های مردم از گرفتاران جامعه خواهیم بود. در ادامه این نشست مقرر شد فرمانداران با تشکیل کمیته های تخصصی و فرعی در شهرستان های حوزه کاری خود در استان البرز برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام لازم به عمل آورند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود