16 مرداد 1391
شماره خبر: 9901

جشن بزرگ گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشن بزرگ گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن بزرگ گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز همزمان با شب هجدهم ماه مبارک رمضان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج خبر داد.
جعفر عابدی با اعلام این خبر افزود: برگزاری جشن های گلریزان سنتی حسنه و ماندگار است که نیکوکاران در این ماه با نیتی خالص به یاری افرادی می شتابند که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیرعمد شدند و این کار خداپسندانه باقیات و صالحاتی است که برای نیکوکاران می ماند. وی با بیان اینکه با ورود زندانیان دیه و جرائم غیر عمد به زندان، جدا از اینکه طبقه بندی آنها با توجه به کمبود فضای فیزیکی، با مشکل مواجه می شود و آسیب هایی نیز آنان و خانواده هایشان را تهدید می کند، افزود: این جشن با حضور مدیران و مسئولان استان و شهر کرج همچنین هنرمندان صدا و سیما به هنرمندی، هنرمند محبوب کشور حمید ماهی صفت در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.
آیین گلریزان با هدف ایجاد نشاط معنوی اجرا می شود
این مسئول با بیان اینکه هم اکنون 55 زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی حدود 43 میلیارد ریال در زندان های استان منتظر یاری نیکوکاران هستند اظهار داشت: ماه رمضان امسال جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دیه و جرائم غیرعمد در تالار شهیدان نژادفلاح کرج با هدف ایجاد نشاط معنوی و بهره مندی بیشتر از ماه مبارک رمضان برگزار می شود و برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی هنری متناسب با ماه مبارک رمضان ارایه را می دهد. عابدی اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری کرج با همکاری کمیته امداد و سایر نهادهای استان اقدام به برگزاری بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان مرکز استان البرز کرده است. بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان نیازمند مرکز استان البرز ، هفدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30 در تالار شهیدان نژادفلاح واقع در جهانشهر، خیابان شهید بهشتی برگزار می شود.
شایان ذکر است؛ این جشنها با همکاری استانداری استان البرز، فرمانداری کرج، دادگستری کل استان البرز، دادسرای عمومی و انقلاب کرج، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز، شورای اسلامی و شهرداری کرج، کمیته امداد و اصناف در کرج برگزار می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود