3 تیر 1393
شماره خبر: 124596

مسئولان در تسریع احداث مصلای هشتگرد تلاش بیشتری کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسئولان در تسریع احداث مصلای هشتگرد تلاش بیشتری کنند


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان هفته دیگر آغاز می شود، اعلام کرد: مسئولان برای تسریع در روند اجرای پروژه مصلای هشتگرد تلاش بیشتری کنند.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ به همراه فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز از پروژه مصلای هشتگرد بازدید کردند. حجت الاسلام محمد تقی ناطقی با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولان باید هر چه سریعتر این پروژه را به اتمام برسانند و مصلای هشتگرد برای استفاده مردم به بهره برداری برسد. ناطقی در ادامه تاکید کرد: البته دولت حمایت‌های بسیاری را به منظور اجرای این پروژه انجام داده است که امیدواریم این پروژه هر چه زودتر به پایان برسد. امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به اینکه پروژه مصلای هشتگرد در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: مصلای شهر جدید هشتگرد در 26 هزار مترمربع بنا می‌شود که دارای 2 شبستان برادران و خواهران و در 4 طبقه است.
ابوالقاسم پالیزگر، فرماندار ساوجبلاغ در ادامه بازدید با بیان این مطلب اضافه کرد: مراسم‌های مذهبی مهم از جمله برگزاری نماز عید فطر در این مکان برگزار می‌شود که لازم است با توجه به کمترین امکانات در این مصلی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد. پالیزگیر خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده این مصلی با حمایت‌های مسئولان به اتمام برسد. وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هفته دیگر ماه مبارک رمضان آغاز می شود باید مسئولان دست در دست هم دهند تا فضای مناسبی برای اقامه نماز عید فطر در مصلای جدید شهر هشتگرد فراهم شود. فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: با توجه به رشد و توسعه شهرستان و همچنین وجود پروژه عظیم مسکن مهر که به نوبه خود جمعیت بیشتری را در این شهر ساکن می کند ضرورت وجود مصلا بیش از پیش احساس می شود. وی در پایان گفت: هر ساله نماز با شکوه عید سعید فطر در محوطه 10 هکتاری این مصلای در حال احداث اقامه می‌شود که شرایط مناسبی ندارد به همین منظور باید تسطیح محوطه برای برگزاری نماز عید فطر در دستور کار قرار گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود