18 تیر 1393
شماره خبر: 125575

محورهای مواصلاتی البرز برای سفرهای تابستانی آماده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

محورهای مواصلاتی البرز برای سفرهای تابستانی آماده می شود


رییس اداره راه و شهرسازی کرج گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هم وطنان و به منظور عبور و مرور رانندگان عملیات های ایمن سازی محورهای مواصلاتی البرز آغاز شده است و محورهای پر تردد آماده میزبانی از مسافران می شوند.
هادی پوستین دوز با اشاره به شروع سفرهای تابستانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور سلامت عبور و مرور رانندگان انجام عملیات روکش و درزگیری در آزادراه تهران - کرج - قزوین توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان كرج انجام شده است. وی در ادامه تاکید کرد: عملیات لكه گيري و درزگيري آسفالت در لاين شمالي آزاد راه حد فاصل ابتداي حوزه استحفاظي استان البرز "گرم دره" تا پل كلاك و در ادامه از پل كلاك تا عوارضي سابق مهرشهر "حصارك" انجام شده است و عمليات روكش آسفالت این محور نیز به پایان رسیده است.
این مسئول با اشاره به شروع سفرهاي تابستاني و افزايش ترافيك در محورهاي مواصلاتي البرز، خاطرنشان کرد: آزادراه تهران - كرج - قزوين یکی از پرتردد ترین محورهای استان است که با تمهیدات لازم برای عبور و مرور هم وطنان آماده شده است. پوستین دوز تصریح کرد: در این عملیات آشكارسازي نقاط پر حادثه، ايمن سازي ورودي و خروجي آزادراه حد فاصل پل كلاك تا پل حصارك، و همچنین تعمير، بازسازي و مرمت گاردريل هاي موجود، رفع نواقص روشنايي، پاكسازي و نظافت حاشيه آزاد راه انجام شد. وی در پایان در رابطه با عملیات های پاکسازی در محور كيانمهر – ماهدشت و ماهدشت – اشتهارد، بیان کرد: در این محور عملیات لكه گيري و مرمت آسفالت، تعمير، مرمت و بازسازي گاردريل هاي موجود، پاكسازي و نظافت این محور و تسطيح شانه و اراضي راه ها آشكار سازي نقاط پرحادثه و استقرار گشت هاي راهداري در محور كيانمهر – ماهدشت، ماهدشت –اشتهارد انجام شده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود