24 تیر 1393
شماره خبر: 125933

معرفی فرمانده جدید حوزه حضرت ام البنین وحضرت مریم سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

معرفی فرمانده جدید حوزه حضرت ام البنین وحضرت مریم سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)


مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه۵۱۸ حضرت ام البنین و۵۱۶حضرت مریم حوزهای خوهران باحضورفرمانده ناحیه جوادالائمه (ع) در محمد شهربرگزار شد.
مراسم معارفه فرمانده حوزه ۵۱۸ حضرت ام البنین وحوزه ۵۱۶ حضرت مریم(مسکن مهر) در ماهدشت باحضورفرمانده ناحیه جوادالائمه (ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه وامام جمعه ماهدشت حجت الاسلام والمسلمین سعادتی و جمعی از اعضای شورای شهر برگزارشد. در این مراسم فرمانده ناحیه جوادالائمه (ع)،سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی انتصاب مسئولین توانا وخوش فکررامنشا اثرات خوب درحوزه فعالیت های عقیدتی ،فرهنگی و سیاسیت بسیجیان دانست. وی گفت: باتوجه به نقش کار آمد فرمانده حوزه در انتقال مبانی وافکار، بسیجیان، فرمانده با تدیبر وخوش فکر می تواند فضایی با انس و نشاط رادر محیط کار و پایگاه فراهم کند شهدای ایران اسلامی با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت و غیرت در جامعه اسلامی حفظ شود و ما وظیفه داریم همواره التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم و تلاش کنیم تا غیرت و شجاعت شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.
سرهنگ رازینی خاطر نشان کرد : امروز این پرچم به دست ما سپرده شده و باید به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسد. ودرپایان مراسم از زحمات و فعالیت های خواهر ابراهیمی به عنوان فرمانده حوزه ۵۱۸تقدیر وتشکر به عمل آمد. لوح تقدیری به پاس خدمات به وی عطاشد. .همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین منطقی سعادتی امام جمعه ی ماهدشت بیاناتی در فضیلت لحظات وعبادات ماه مبارک رمضان ایراد کردند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود