29 تیر 1393
شماره خبر: 126121

دوهزار و600 نیازمند در فردیس اطعام شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دوهزار و600 نیازمند در فردیس اطعام شدند


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون دوهزار و600 نیازمند تحت پوشش این نهاد با همت و یاری نیکوکاران اطعام شده اند.
ˈمهرعلی کلهرˈ افزود: کمیته امداد طبق سنوات گذشته در یک برنامه منسجم و با بهره گیری ازکمک های نیکوکاران، تا پایان ماه مبارک رمضان به اطعام نیازمندان اقدام می کند.
وی با اشاره به اینکه این نهاد همواره به یاری نیکوکاران و مردم نوعدوست نیاز دارد، گفت: برپایی سفره های ضیافت افطار محرومان با مشارکت کمیته امداد و نیکوکاران در تالار های سطح شهر، یکی دیگر از اقدامات برای اطعام نیازمندان است. مدیر کمیته امداد فردیس بیان کرد: همچنین در این ماه ثبت نام از نیکوکاران در 20 پایگاه برای مشارکت در طرح اطعام نیازمندان در میادین اصلی شهر و مساجد این شهرستان اجرایی شده است. کلهر اظهارکرد: اکنون 430 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد فردیس قرار دارند که چهارهزار و 500 حامی دارند. وی یادآورشد: در روزهای اخیر نیز 200 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد فردیس توزیع شد. پنج هزارو200 نفرازافراد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس قراردارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود