1 مرداد 1393
شماره خبر: 126311

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در 12 نقطه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در 12 نقطه البرز


مسیرهای راهپیمایی روز قدس در 12 نقطه البرز اعلام شد.
نشست خبری حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز پیرامون کیفیت و چگونگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان البرز با حضور اصحاب رسانه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد. حجت الاسلام روحی یزدی در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، افراطی گری های گروه داعش را به مثال افراطی گری های خوارج در زمان امام علی (ع) تشبیه کرد و گفت: تاریخ در گذشته نیز شاهد اینگونه افراطی گری ها بوده است و گروهک داعش با این گونه افراطی گری ها خوارج زمان ما است. وی ادامه داد: اسرائیل برای رسیدن به اهداف شوم خود از انجام هیچ عملی دریغ نمی کند و در این زمانه گروهک تروریستی داعش را برای رسیدن به اهداف خود پرورانده است. رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز اظهار داشت: 35 سال قبل امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند تا این ژرف اندیشی و تدبیر امام در روزی خاص تمامی مسلمانان جهان را برای دفاع از مظلومان فلسطین به خیابان ها آورد. حجت الاسلام روحی یزدی افزود: هر ساله رژیم اشغالگر قدس از ابتدای ماه مبارک رمضان با بمب و موشک حملات خود را بر مردم بی دفاع فلسطین گسترش می دهد و این امر نشان از نابودی رژیم اشغالگر قدس است. وی با بیان اینکه زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی وظیفه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگین تر خواهد کرد از تمامی مردم ایران به خصوص مردم غیور استان البرز خواست امسال حضور پر شور تر در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
لاریجانی سخنران ویژه در کرج
رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز در ادامه به چگونگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان البرز پرداخت و اعلام کرد: در نکته اول بر کوتاه بودن مسیرهای راهپیمایی به دلیل گرمی هوا و روزه داری مردم ولایت مدار تاکید شده است. حجت الاسلام روحی یزدی ساعت آغاز مراسم راهپمایی را 11 صبح و شروع سخنرانی را 12 ظهر اعلام کرد و گفت: تمامی سخنرانی ها از تریبون های نماز جمعه انجام می شود و مرکز استان البرز نیز برای سخنرانی ویژه میزبان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
وی افزود: در جلسات هماهنگی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که از جمله آنها به حضور ورزشکاران و انجام حرکات ورزشی و قدرتی، برپایی نمایشگاه قرآن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور، غرفه نقاشی و ... اشاره کرد. رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز گفت: امسال به بهترین عکس، فیلم و کاریکاتورهای متناسب با روز قدس با نظر کارشناسان جوایزی اهدا خواهد شد و علاقمندان می توانند آثار خود را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ارسال کنند.
حضور پرشور حمایت از فلسطین است
حجت الاسلام روحی یزدی با تاکید بر حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: به طور قطع حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گامی در جهت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مشتی محکم در برابر ریاده خواهی ها و یاوه گویی های رژیم اشغالگر قدس خواهد بود. وی همچنین از حضور پرشور دانش آموزان با همکاری پایگاه های اوقات فراغت، کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ویژه تدارک دیده شده برای مسیر راهپیمایی نصب تصاویر شهدای فلسطین به منظور آشنایی مردم با این شهدا و آرمان های آنها خواهد بود.
اعلام مسیرهای راهپیمایی
رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز در پایان با تاکید بر آغاز مراسم راس ساعت 11 صبح، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در 12 نقطه از استان البرز را به شرح ذیل اعلام کرد:
کرج : میدان شهدا - خیابان مهدیه – میدان توحید – سه راهی امامزاده حسن (ع) – مصلی نماز جمعه
ساوجبلاغ : میدان امام خمینی (ه) – خیابان امام خمینی (ه) – خیابان مصلی – مصلی نماز جمعه
نظرآباد : مسجد غدیریه – خیابان امام خمینی (ه) – خیابان انقلاب اسلامی – میدان سپاه – مصلی نماز جمعه
طالقان : میدان امام خمینی (ه) – میدان جلال آل احمد – بلوار طالقانی – مصلی نماز جمعه
فردیس : فلکه چهارم – مسجد جامع المهدی به سمت فلکه اول – مصلی نماز جمعه
اشتهارد : مسجد قاضیان – خیابان شهید چمران – بلوار آیت الله خامنه ای – مصلی نماز جمعه
محمد شهر : مصلی نماز جمعه سابق – بلوار امام خمینی (ه) – مصلی نماز جمعه کنونی
مهر شهر : بلوار ارم – تقاطع دوم – مصلی نماز جمعه
آسارا : دوراهی دوآب شهرستانک به طرف مصلی قدس و دوراهی خوزنکلا به طرف زمین ورزشی سد امیرکبیر
کمالشهر : خیابان امام خمینی (ه) – میدان شهرداری – خیابان ولی عصر (عج) شمالی – مسجد جامع
چهارباغ : ابتدای خیابان مصلی تقاطع شهید نظری و طالقانی – مسجد جامع
گرمدره : مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) – خیابان کوهک – بلوار امیر کبیر – مصلی نماز جمعه




منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود