25 مرداد 1393
شماره خبر: 127474

تبلیغات هالیوودی در خدمت رژیم کودک کش صهیونیستی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تبلیغات هالیوودی در خدمت رژیم کودک کش صهیونیستی است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز تبلیغات هالیوودی درخدمت نظام سرمایه داری و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.
سردارˈعلی استاد حسینیˈ اظهار کرد: دنیای استکباری با این تبلیغات افکار عمومی دنیا را فریب می دهد زیرا بیشتر اخبار و تبلیغات رسانه ای غرب بر مدار دروغ انتشار می یابد.
وی در خصوص اعلام آمار دروغین کشته های رژیم صهیونیستی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی افزود: یهودی های مهاجر به فلسطین اشغالی به دنبال بهانه ای برای بازگشت به سوی اوطان اصلی خود هستند و اگر آمار دقیقی از سوی این رژیم به مردمشان اعلام شود به این روند کمک می شود. حسینی با بیان اینکه صهیونیست ها افرادی ترسو و بزدل هستند، اظهارکرد: این افراد حاضر به کشته شدن نیستند و رژیم صهیونیستی به دنبال جلوگیری از مهاجرت معکوس است. این فرمانده گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار گرفته زیرا حکومت ها ممکن است با کفربمانند ولی با ظلم نمی توانند ادامه حیات دهند، امروز آمریکا ، اروپا و کشورهای مرتجع منطقه که به این رژیم کمک می کنند در جنایت های آن شریک هستند.
داعش شریک صهیونیست است
فرمانده سپاه امام حسن (ع) استان البرز افزود: آنهایی که همچون داعش و تکفیری ها داعیه جهاد دارند حتی یک گلوله به طرف اسراییل شلیک نکرده و یک جمله بر علیه آن نگفته اند. وی ادامه داد: باید به این گروه که داعیه جهادی بودن و سنی بودن دارد، گفت که مردم غزه شیعه نیستند چرا به کمک آنها نرفتید؟ چرا وقت خود را صرف نبردعلیه مسلمانان سوریه، لبنان و عراق کرده اید؟ وی گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست نشان داده که هیچ اعتقادی به معیارهای انسانی و جهانی ندارد و خوی درندگی، غارتگری و تجاوزگری صهیونیست ها برای همه مردم دنیا مشخص شده است. سردار استاد حسینی اضافه کرد: غربی ها مدافع حقوق بشر نیستند بلکه فقط شعارش را می دهند بطوریکه آنها برای یک حیوان دل می سوزانند اما امروز این جنایت فجیع صهیونیست را نمی بینند.
برخی سران کشورهای اسلامی جنایات صهیونیست ها را محکوم نکردند
فرمانده سپاه استان البرز گفت: سران برخی کشورهای اسلامی ازجمله مصر، اردن و عربستان که دم از اسلام می زنند، حاضر نشدند جنایات صهیونیست ها را محکوم کنند و حتی مفتی های عربستان شعار دادن علیه صهیونیست ها را جایز ندانستند. وی افزود: این برخورد با جنایات صهیونیست ها اوج خفت و بدبختی این افراد درمانده را نشان داد و چهره شان برای جهان اسلام آشکار شد. وی بیان کرد:دفاع جانانه رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و مسوولان ایران اسلامی ازمردم مظلوم غزه نشان داد که ما پای مظلومان جهان ایستاده ایم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود