28 آبان 1391
شماره خبر: 15231

رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را پس می‌دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را پس می‌دهد

سپیدار آنلاین: امام جمعه نظرآباد گفت: به طور قطع رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود علیه مردم مظلوم فلسطین را پس داده و وعده حق مبنی بر پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی در این شهرستان اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس طی ده‌ها سال اخیر با حمایت کشورهای غربی جنایات بسیاری را علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده است. وی تاکید کرد: این رژیم منفور برای اینکه بتواند نقش خود را در منطقه خاورمیانه به درستی ایفا کند، همواره از سوی اروپا و آمریکا مورد حمایت قرار داشته و در این راه حتی از کشتار زنان بی‌دفاع، کودکان و خردسالان نیز هراسی ندارد. خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به آموزه‌های دینی و تعالیم دین مبین اسلام گفت: دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های ملی از جمله ویژگی‌های ملت‌های آزاده بوده و در این راه خداوند حامی مظلومان و مبارزان در راه حق است. وثوقی تاکید کرد: به طور قطع پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و به زودی سران رژیم منفور و اشغالگر قدس تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.
اکنون زمان وحدت جهان اسلام برابر صهیونیست‌هاست
وی با اشاره به حملات ارتش غاصب اسرائیل به غزه طی روزهای اخیر گفت: سران غاصب و اشغالگر قدس به اندازی زبون و حقیر هستند که دست به کشتار خردسالان، کودکان، پیرمردان و پیرزنان می‌زنند. وثوقی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش تنها ادعای قدرتمند بودن را دارند و این در حالی است که یک نظام مقتدر هرگز دست به کشتار زنان بی‌پناه و خردسالان نمی‌زند. وی اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی به خوبی شرایط را درک کرده و می‌دانند که مدت زیادی نمی‌توانند این جنایات را ادامه دهند و به زودی باید پاسخگوی اعمال خود باشند، به همین دلیل دست به هر جنایتی برای بقای خود می‌زنند که به طور قطع به حال آنها موثر نخواهد بود. وثوقی گفت: اکنون زمان اتحاد و همدلی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است و در غیر این صورت آنها برای ظلم بیشتر در حق مردم مسلمان فلسطین جسارت پیدا خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود