26 مرداد 1393
شماره خبر: 127550

دوره‌های آموزش سازمانی ویژه‌ کارکنان بهزیستی برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دوره‌های آموزش سازمانی ویژه‌ کارکنان بهزیستی برگزار می شود


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزش سازمانی ویژه‌ی کارکنان اداره کل بهزیستی استان البرز از سوی این معاونت خبر داد.
منیره سهرابی با اعلام این خبر گفت: جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری دوره آموزشی «اصول و مبانی مراقبت از سالمندان و معلولان جسمی و حرکتی» ویژه‌ی کمک پرستار و بهیارانِ اداره کل بهزیستی استان البرز است. وی افزود: عناوین این دوره آموزشی شامل «آشنایی اجمالی با دستگاه‌های بدن، بیماری‌ها و اختلالات شایع»، «اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه»، «آشنایی اجمالی با سیستم اعصاب مرکزی و محیطی، بیماری‌ها و اختلالات شایع»، «جابه‌جایی بیمار»، «تغذیه و ورزش» و «اخلاق حرفه‌ای» است.
سهرابی خاطرنشان کرد: تعداد 20 تن از کارکنان بهزیستی در این دوره ثبت نام کرده‌اند که در یک فرآیند آموزشی 24 ساعته در مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 3 جهاد دانشگاهی این دوره‌ها را آموزش خواهند دید. وی تصریح کرد: بعد از پایان هر دوره آمورزشی، گواهینامه معتبر به فراگیران ارائه می شود. معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز اظهار کرد: دوره‌ی آموزشی «اصول و مبانی مراقبت از معلولان ذهنی» نیز ویژه‌ی بهیارانِ اداره کل بهزیستی استان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 32228432 و 32215096 تماس حاصل نمایند. سهرابی در پایان یادآور شد: با توجه به این‌که جهاد دانشگاهی از متولیان برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت است، آمادگی خود را برای همكاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری استان به منظور برگزاری آموزش‌های مورد درخواست و فراهم نمودن بستر مناسب برای تسهیل فرآیند آموزشی کارکنان اعلام می‌دارد.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود